סגור

מחולצה מכותנה נושמת ועד תיק קש אופנתי: כך תעברו את הקיץ בסטייל

ללבוש חולצות אווריריות, לחבוש כובעים נעימים, לנפנף במניפה אמנותית, להסתובב עם תיק קש צבעוני או לנוח על ערסל זוגי מעבודת יד. סוף אוגוסט, ימים של חום ותקווה. כך נעבור אותם עם סגנון

מניפה בעבודת יד

להצטייד במניפה יפה מחומר טבעי המיוצרת על ידי אמנים מרחבי העולם, על פי מסורת המועברת מדור לדור ומתוך עקרונות אתיים ושמירה על הסביבה. היזם לביא צדוק הקים את מותג ראומה בעקבות מסעות וירטואליים שלו בראשית ימי הקורונה ב־2020, ומאז הוא מייבא לצד מניפות גם סלים, קערות מטאטאים ושאר פריטים שיכולים גם לקשט את קירות הבית. 250 שקל.

חולצה מכותנה נושמת

להתלבש בהתאם למזג האוויר והמקום בפרטי בייסיק מבדים טבעיים, פשתן או כותנה. למשל, מקולקציית הריזורט במהדורה מוגבלת של שיתוף הפעולה בין מותג האון ליין איתי ברנדס ומגישת הטלוויזיה והרדיו והדוגמנית יעל גולדמן. הקולקציה כוללת חמישה דגמים בגזרות משוחררות. 260-160 שקל.

קפוארה על החוף

לבלות יום בחוף מנאו נעורים המתחדש בחבצלת השרון במתחם היפהפה שנבנה על פי ערכים אקולוגיים ומציע מגוון פעילויות, לרבות בית ספר לגלישה, שיעורי תנועה ומודעות, יוגה, פילאטיס ומדיטציה בבוקר או בשקיעה, ומסעדה המשלבת תפריט בריא וטעים.

קרם הזנה מלאה

להזין את העור בסרום וקרם המכילים את מה שצריך כדי לשמור עליו באקלים הקיצי. למשל, אלה שפיתחה שלי גפני למותג החדש שלה Pelle המכילים קולגן, ויטמינים C ו־E ועוד. קרם: 290 שקל, סרום: 360 שקל.
8 צפייה בגלריה
פנאי קרם הזנה מלאה שלי גפני Pelle
פנאי קרם הזנה מלאה שלי גפני Pelle
(אלכס ליפקין)

ערסל לשניים

להירגע בערסל זוגי של המותג היפה בייסיק, שחנות האם שלו שוכנת בלב פרדס קלמנטינות ומטע זיתים בבית יהושע. הערסל מעוטר קרושה בעבודת יד בסגנון בוהו שיק ועשוי כותנה אורגנית. 599 שקל.
8 צפייה בגלריה
פנאי ערסל זוגי Basic
פנאי ערסל זוגי Basic
(צילום: סטודיו basic)

קצת מרירות, המון קרח

לשתות אפריטיף קמפרי־סודה נהדר, מריר אך בעל סיומת מתקתקה שמשווק במארז של חמישה בקבוקי זכוכית. דרינק ברוח איטלקית מוכן להגשה בכוס גבוהה או נמוכה עם הרבה קרח בתוספת פלח לימון או תפוז טריים. 13 שקל לבקבוק.
8 צפייה בגלריה
פנאי אפריטיף קמפרי סודה
פנאי אפריטיף קמפרי סודה
(שאטרסטוק)

כובעים דו־צדדיים

לחבוש כובע ייחודי בייצור בר־קיימא העשוי משמיכות פיקה ממוחזרות שליקטה המעצבת דנה קריב. צדו האחד מפיקה חלק, צדו האחר עם פרינט ואפשר לחבוש גם וגם. 150 שקל.

תיק קש ממש

לצאת מהבית עם תיק קש צבעוני בעבודת יד מקולקציית הקיץ של המותג הצרפתי bash המקדם אג'נדה ירוקה בלוק נשי בוהמייני ולא מתאמץ. 725 שקל.
להשיג בחנות הדגל של המותג, שבזי 40 תל אביב