סגור
פנאי קולנוע AMC ניו יורק
קולנוע של רשת AMC בניו יורק (צילום: איי פי )

הפסדי ענקית בתי הקולנוע AMC התכווצו, בונה על "דדפול אנד וולברין"

רשת בתי הקולנוע הגדולה בעולם דיווח אתמול על מכירות שיא מקדימות לסרט שצפוי לצאת לאקרנים בקיץ הקרוב.

אדם ארון, מנכ"ל AMC, רשת בתי הקולנוע הגדולה בעולם דיווח אתמול על מכירות שיא מקדימות לסרט "דדפול אנד וולברין" שצפוי לצאת לאקרנים בקיץ הקרוב.
"הרבה מאוד סרטים גדולים יעלו במאי, ביוני וביולי, כולל 'דדפול אנד וולברין' בכיכובם של ריאן ריינולדס ויו ג'קמן שייפתח ב־25 ביולי", כתב ארון ב־X. "כ־200 אלף מעריצים כבר רכשו את הכרטיסים שלהם ב־AMC. מדובר ביום המכירות הראשון הטוב ביותר בתולדות AMC לסרט בסיווג R", הוסיף, בהתייחסו לסרטים שהצפייה בהם לבני 17 ומטה מותרת רק בליווי מבוגר.
בשיחה עם משקיעים החודש, עם פרסום דו"חות הרבעון הראשון, ציין ארון כי הרבעון השני צפוי להיות חזק יותר בקופות אבל עדיין "חלש משמעותית" מהרבעון המקביל בשנה שעברה, שהיה הטוב ביותר ב־2023. נוסף ל"דדפול אנד וולברין", ארון תולה תקוות בסרט האנימציה "גנוב על החיים 4" שייצא לאקרנים ב־3 ביולי ובסרט האסונות "Twisters", שיעלה ב־19 ביולי.
עבור הרבעון הראשון רשמה AMC הכנסות של 951.4 מיליון דולר, ירידה מ־954.4 מיליון דולר ברבעון המקביל, ברקע השביתות באולפנים. הרשת רשמה הפסד של 163.5 מיליון דולר, שיפור לעומת הפסד בגובה 235.5 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.