סגור

השבוע בספורט: ריאל מדריד המותג מספר 1 בכדורגל, פפסי נוטשת את מופע החצי בסופרבול

חדשות נוספות: נתוני צפייה מרשימים לליגת האלופות לנשים, תחזית אופטימית לגבי המונדיאל בקטאר, ובטוטנהאם מתחזקים כלכלית, בעוד שהכוכב שלה עסוק בקידום התדמית שלו

נתוני צפייה מרשימים לליגת האלופות לנשים ותחזית אופטימית לגבי המונדיאל בקטאר, פפסי ומופע המחצית של הסופרבול כבר לא, ריאל מדריד בראש דירוג מותגי הכדורגל ובטוטנהאם מתחזקים כלכלית בעוד שהכוכב שלה עסוק בקידום התדמית שלו. זה היה השבוע שהיה בעולם עסקי הספורט.

כל העיניים על ליגת האלופות לנשים

חברת DAZN, המחזיקה בזכויות השידור של ליגת האלופות לנשים מסכמת שנה ראשונה של שידורים ופרסמה את נתוני הצפייה בתחרות לאורך השנה.
בגמר בין ליון וברצלונה צפו 3.6 מיליון צופים במצטבר, עלייה של 56% מהגמר בשנה שעברה. השידורים שהועברו לאורך העונה ביוטיוב הגיעו ל-12.3 מיליון צופים חדשים, רשמו 64 מיליון צפיות והגיעו למעל 230 מדינות וטריטוריות. השידורים הועברו במספר שפות והצטברו לסך של 168 שידורים שונים. אנחנו כבר מחכים לעונה הבאה.

נשיא פיפ"א אופטימי לגבי המונדיאל בקטאר: יותר מחצי מהעולם יצפה בטורניר

נשיא פיפ"א, ג'יאני אינפנטינו, הציג את התחזית שלו לגבי נתוני הצפייה של המונדיאל המתקרב ובא בקטאר. את הדברים אמר בפורום הכלכלי העולמי. הנשיא והארגון מצפים ל-5 מיליארד צופים, ובמילים אחרות, מעל ל-50% מאוכלוסיית העולם. לצורך השוואה, במונדיאל הקודם ברוסיה ב-2018 צפו 3.57 מיליארד אנשים ובמונדיאל הנשים האחרון ב-2019 בצרפת צפו 1.2 מיליארד אנשים.

4 צפייה בגלריה
ג'יאני אינפנטינו נשיא פיפ"א
ג'יאני אינפנטינו נשיא פיפ"א
ג'יאני אינפנטינו נשיא פיפ"א
(איי אף פי)


4 צפייה בגלריה
איצטדיון חליפה דוחה קטאר מונדיאל 2022
איצטדיון חליפה דוחה קטאר מונדיאל 2022
איצטדיון חליפה דוחה בקטאר, מונדיאל 2022
( Qatar's Supreme Committee for Delivery & Legacy)


נגמרו הגזים: פפסי כבר לא תהיה נותנת החסות של מופע המחצית בסופרבול
לאחר 10 שנים בהן המותג פפסי התנוסס באחד הרגעים הכי נצפים בספורט העולמי, חברת פפסיקו וה-NFL הודיעו על הארכת השותפות ביניהן אך ללא הזכויות השיווקיות למופע המחצית. על פי הדיווחים ב-NFL מחפשים עסקה בשווי 50 מיליון דולר עם נותן החסות החדש למופע המחצית ושמו עין על חברות טכנולוגיה ומדיה.

עונת הדירוגים העסקית החלה: ריאל מדריד בראש

חברות מחקר השווקים Football Benchmark ו-Brand Finance פרסמו את הדוחות העדכניים על תעשיית הכדורגל וישנה מסקנה ברורה, ריאל מדריד הוא המועדון החזק בעולם כלכלית ושיווקית. המחקר של Football Benchmark מצא כי השווי העסקי של ריאל מדריד מוערך בכ-3.1 מיליארד יורו, עלייה של 9.5% מהשנה שעברה בעוד שהמחקר של Brand Finance מעריך את שווי המותג של המועדון ב-1.5 מיליארד יורו, עלייה של 19% מהשנה שעברה. ניתן רק לדמיין איך המספרים האלו היו נראים בשנה הבאה עם מכפיל אמבפה.

4 צפייה בגלריה
גמר גביע אירופה לאלופות ליברפול מול ריאל מדריד שחקני ריאל מדריד חוגגים
גמר גביע אירופה לאלופות ליברפול מול ריאל מדריד שחקני ריאל מדריד חוגגים
ריאל מדריד זכתה בגמר גביע אירופה לאלופות
(EPA)

טוטנהאם: 150 מיליון פאונד נוספו לקופת המועדון וכוכב הקבוצה יון מינג סון משיק מותג אופנה

במועדון הכדורגל טוטנהאם הודיעו על גידול בהון של 150 מיליון ליש"ט למטרות חיזוק הקבוצה ושדרוג המועדון. המימון מגיע מחברת ENIC Sports Inc, אחד מבעלי המניות של המועדון ולא כולל תשלומי ריבית. ייתכן ובכלל הסכום הזה נועד כדי לשמור על יון מינג סון שעל פי דיווחים בדרום קוריאה עומד להשיג מותג אופנה בשם NOS7 לאחר שנמצא כי הוא הגיש מסמכים רשמיים לרישום המותג במדינה.

4 צפייה בגלריה
סון יואנג מין סון טוטנהאם פרמיירליג דרום קוריאה
סון יואנג מין סון טוטנהאם פרמיירליג דרום קוריאה
יונג מין סון, טוטנהאם
(צילום: רויטרס)