סגור

השבוע שהיה בעסקי הספורט: ליברפול הבטיחה לעצמה סכום עתק, וריאל מדריד מתחשמלת

השבוע היה עמוס בעסקאות חסות חדשות בכדורגל העולמי: ליברפול, מנצ'סטר סיטי, ריאל מדריד ואתלטיקו מדריד חוברות לחברות חדשות ומרחיבות הסכמים קיימים

מרימה את הסטנדרטים: הארכת עסקת חסות חולצת משחק לליברפול
לא חסרים מותגים שרוצים להתנוסס על חולצת המשחק של מועדוני כדורגל בכירים ומוכנים להציע סכומי עתק בכדי לנשל את נותן החסות הקיים. בליברפול חושבים אחרת ומאריכים ב-4 שנים את עסקת החסות עם בנק Standard Chartered, נותן החסות של המועדון ב-13 השנים האחרונות. לאורך ההיסטוריה רק חמישה מותגים שונים התנוססו על חולצת המשחק של המועדון האגדי. העסקה מכסה גם את קבוצת הנשים של המועדון. ע"פ דיווחים שווי העסקה המחודשת הוא מעל ל-50 מיליון ליש"ט לשנה.
מה שהאוהדים רוצים? קריפטו וגיימינג במנצ'סטר סיטי
במנצ'סטר סיטי הודיעו על שני מהלכים עסקיים מעניינים שכמו כל עסקה עם מותג ומועדון כדורגל חובה להדגיש את ההטבות שיצאו מכך לאוהדים. במרץ השנה סיטי הודיעה על שותפות עם פלטפורמת המסחר בקריפטו OKX וכעת השניים מכריזים על הרחבה של העסקה ו-OKX היא נותנת חסות חולצת האימון הרשמית של המועדון. בהתחשב במצבו של שוק הקריפטו הקורס יהיה מעניין לראות מה יעלה בגורל החסות הזו בעתיד הלא רחוק. המהלך השני הוא פורץ דרך בתחום הגיימינג כאשר המועדון יהיה הראשון לספק חוויה לאוהדים באמצעות משחק ה-Roblox הפופולרי.
מצרפת וארגנטינה לסין דרך קטאר
ההתאחדות לכדורגל הצרפתית וההתאחדות לכדורגל הארגנטינאית הודיעו על שותפות עם חברת המדיה הסינית NetEase. במסגרת השותפות, נבחרת צרפת ונבחרת ארגנטינה ייצרו תוכן בלעדי לשוק הסיני במהלך מונדיאל 2022 בקטאר. חברת NetEase כבר עשתה זאת במונדיאל 2018 עם נבחרת צרפת ונבחרת גרמניה. לאוהד הסיני רק נותר לקוות שהנבחרות יגיעו רחוק בטורניר בכדי להנות ממלוא התוכן.

2 צפייה בגלריה
שחקני ריאל מדריד שותפות עם BMW
שחקני ריאל מדריד שותפות עם BMW
שחקני ריאל מדריד בשותפות עם BMW
(ריאל מדריר)

בריאל מדריד מחליפים גלגלים, באתלטיקו מדריד דגו לוויתן
לאחר שנים בהם שחקני ריאל מדריד נהנו מרכבי אאודי במועדון החליטו לעבור ליצרן רכב גרמני אחר, BMW. המועדון יחד עם BMW ספרד הכריז על שותפות ששמה נושאי קיימות ותנועתיות במרכז. כל השחקנים יקבלו רכבים חשמליים ויוקם מרכז קיימות בכדי לחנך את המועדון על חשיבות הנושא. בצד השני של העיר, אתלטיקו מדריד החליפה את חברת Plus500 הישראלית ששימשה כנותנת החסות הרשמית של המועדון בשנים האחרונות בחברת WhaleFin. החברה מתמחה בניהול נכסים דיגיטליים מבוססי טכנולוגיית בלוקצ'יין, או במילים אחרות, פלטפורמה למסחר בקריפטו. זהו מועדון הכדורגל השני אליו חוברת החברה לאחר הסכם חסות שרוול חולצת משחק עם צ'לסי מוקדם יותר השנה.

2 צפייה בגלריה
סמל ריאל מדריד שותפות BMW
סמל ריאל מדריד שותפות BMW
סמל ריאל מדריד בשותפות עם BMW
(ריאל מדריד)

צריכים הטרלה? תסמכו על Paddy Power לספק אותה
חברת ההימורים Paddy Power מתבלטת בזכות מהלכי שיווק יצירתיים ומשעשעים ולא פסחה על ההזדמנות להטריל את טורניר היורו בכדורגל נשים המתקיים כעת באנגליה. במהלך משחק בין בלגיה לאיסלנד שהתקיים באצטדיון האקדמיה של מנצ'סטר סיטי, בו משחקת קבוצת הנשים של המועדון באופן קבוע, חברת ההימורים שיגרה בלון לאוויר בצורת חץ עם הכיתוב "מישהו ראה אצטדיון גדול מספיק לאירוח היורו?" המצביע לכיוון אצטדיון האיתיחד הסמוך (והפנוי) בו משחקת קבוצת הגברים של סיטי. אוהדים רבים הביעו ביקורת על גודל ומיקום האצטדיונים שנבחרו לארח את הטורניר כאשר רובם באזורים מרוחקים של ערים גדולות בעוד שאצטדיוני פרמיירליג רבים נשארו פנויים.