סגור

מהמותגים שרוצים להזדהות עם כדורגל נשים ועד היורו במטאברס: השבוע בעסקי הספורט

וגם פריז סן-ז'רמן החתימה עז, פיפא משיקה פלטפורמת סטרימינג והאצטדיון הטוב בעולם מקבל גרסה וירטואלית. זה היה השבוע שהיה בעסקי הספורט

העז של פריז-פלטפורמת GOAT מצטרפת כנותנת חסות שרוול רשמית

פלטפורמת GOAT היא פלטפורמה מובילה המשמשת כשוק מקוון וחנות לרכישת נעליי סניקרס, ביגוד ומגוון אביזרים ייחודיים. החסות הינה אפקטיבית עד לסיום העונה תחת מעמד של שותף רשמי ולאחר מכן תשודרג למעמד של שותף מרכזי וצפויה להימשך מספר שנים. השותפות מחזקת את מעמדה של פריז סן ז'רמן כמועדון כדורגל שפורץ לתחומי הלייף סטייל והאופנה בעיקר בזכות שיתוף הפעולה הבולט עם מותג ג'ורדן מבית נייקי.

שלא ייגמר 0-0 : חברת Xero הוכרזה כשותפת כדורגל נשים רשמית של פיפא

חברת התוכנה הניו זילנדית Xero המספקת שירותי ניהול לעסקים קטנים הוכרזה כשותפת כדורגל נשים רשמית של פיפ"א כחלק ממבנה מסחרי חדש של הארגון שהוצג בדצמבר 2021. המבנה המסחר החדש מאפשר לחברות להצטרף כנותנות חסות\שותפות לתחרויות הנשים וה-eSports של הארגון. השותפות של Xero תחל עם גביע העולם לכדורגל נשים 2023 אשר יתקיים באוסטרליה וניו זילנד ותכלול גם את גביעי העולם לכדורגל נשים עד גיל 20 ועד גיל 17 ב-2024 ו-2026. בנוסף, השותפות תתמוך בהעצמת נשים בעסקים.
1 צפייה בגלריה
כדורגל נשים סופר ליג ליברפול נגד צ'לסי
כדורגל נשים סופר ליג ליברפול נגד צ'לסי
כדורגל נשים ליברפול נגד צ'לסי
(צילום: רויטרס)

פיפא משיקה את FIFA+-שירות סטרימינג חדש וחינמי

מישהו אמר מחסור בתוכן כדורגל? כנראה שלא וגם אם כן, השירות החדש של פיפ"א יענה על כך. קבלו את FIFA+, פלטפורמת סטרימינג גלובלית וחדשה שתשדר מעל ל-40,000 משחקי כדורגל נשים וגברים במהלך 2022. מעבר לשידורים חיים, הפלטפורמה מחזיקה בארכיון תוכן כדורגל הגדול בעולם, תכנים מקוריים ועוד. הפלטפורמה הושקה עם סדרת Originals הכוללת פרקים ייחודיים על כוכבים כמו רונאלדיניו, דני אלבס, לוסי ברונז, קארלי לויד ועוד. הפלטפורמה נגישה במחשבים ובסמארטפונים וגם כן בטלוויזיות חכמות.

אלופי הסופרבול LA Rams חונכים אצטדיון ביתי וירטואלי ראשון מסוגו

להיות הקבוצה עם האצטדיון החדשני ביותר בעולם כנראה לא מספיק ל-LA Rams שעכשיו חונכים גרסה וירטואלית שלו. האצטדיון הוירטואלי נועד כדי לחבר אוהדים, שותפים עסקיים ובעלי עניין נוספים בסביבה ייחודית התספק גישה וחיבוריות לאורך כל השנה לקבוצה. את כל המאמץ הזה ניתן לקשר לדבר אחד, דאטה.

הדרך לטורניר היורו נשים 2022 מתחילה ב-Metaverse

בקיץ הקרוב ייערך טורניר היורו נשים של אופ"א והשבוע הוצגו הקמעות הרשמיים של הטורניר עם טוויסט, השקה ב-Metaverse דרך המשחק הפופולרי Roblox. שלושת הקמעות יוצגו תחילה במשחק ה-Roblox דרכו שחקנים ושחקניות יוכלו להשתתף במגוון אתגרים. בנוסף, הקמעות ישתתפו בסדרת תוכן חינוכית ביוטיוב לצד שחקניות בכירות כדוגמת ויויאנה מידמה (נבחרת הולנד וארסנל) , אלקסיה פוטייאס ( נבחרת ספרד וברצלונה) ולוסי ברונז (נבחרת אנגליה ומנצ'סטר סיטי).