סגור

מסי נכנס לעולמות הקריפטו, יוסיין בולט משקיע ב-eSports: השבוע שהיה בעולם עסקי הספורט

וגם: פורמולה 1 נכנסת אול אין לארה"ב, CVC תשקיע מיליארד וחצי יורו בליגה הצרפתית ומחקר חדש שמגלה מה שוויו של שוק הספורטס אנליטיקס

פורמולה 1 הכריזה על מסלול חדש בלאס וגאס

החל מעונת 2022-23 בפורמולה 1, הנהגים יצטרכו להתרגל למסלול חדש - לאס וגאס. מדובר במירוץ לילה שיתרחש בנובמבר, והסטריפ המפורסם של העיר יהווה חלק מהמסלול. הפעם האחרונה שבה מכוניות פורמולה 1 נסעו בעיר הייתה בשנת 1982. כמו בכל גראנד פרי, ניתן לצפות שמותגים בכירים רבים יתחרו על האפשרות להיות נותן החסות הרשמי של המסלול. נחכה לראות איזו חברה תיכנס באול אין.


מסי נכנס לעולמות הקריפטו

חברת Socios.com הודיעה על כך שליאו מסי ישמש כשגריר מותג של החברה בהסכם ראשוני לשלוש שנים (בשווי 20 מיליון דולר לפחות). החברה מספקת שירותים ודרכים לאוהדי ספורט להגביר את האינטרקציה שלהם עם הקבוצה האהובה עליהם דרך ממשק המבוסס על טכנולוגיית בלוקצ'יין ורכישה של אסימונים דיגיטליים (מטבע דיגיטלי) פר קבוצה. המטבע דרכו מתבצעות כל הפעולות הוא מטבע CHILIZ. לחברה שותפויות עם קבוצות ספורט מובילות רבות שזכו לביקורות וספקות מטעם ארגוני אוהדים, שרואים במה שחברת Socios מציעה כדרך לבצע מניפולציות על אוהדים ולגרום להם להפסיד כסף.
2 צפייה בגלריה
שחקן הכדוגל ליאו מסי במדי נבחרת ארגנטינה
שחקן הכדוגל ליאו מסי במדי נבחרת ארגנטינה
ליאו מסי
(צילום: AFP)

השקעה פרועה? יוסיין בולט משקיע ב-eSports

מאט גרדנר, כתב פורבס, דיווח שהאיש המהיר בעולם נכנס כמשקיע בקבוצת WYLDE eSports. מטה הקבוצה נמצא בדבלין (אירלנד)' והיא הוקמה ע"י יועץ השקעות לשעבר מ-JP Morgan ויזם טכנולוגי אירי. הקבוצה מתגאה בשורשיה הקאריביים' ומשם הגיע הרעיון לפנות לבולט. קבוצת WYLDE מתחרה בתחרויות משחקי Rainbow Six Siege, VALORANT, Rocket League ו-FIFA.
2 צפייה בגלריה
יוסיין בולט
יוסיין בולט
יוסיין בולט
(צילום: AP)

הליגה הצרפתית בכדורגל זוכה להשקעה מאסיבית

מנהלת הליגות הצרפתיות (LFP) הודיעה על הסכם השקעה מטעם קבוצת המשקיעים CVC. ההשקעה תקנה ל-CVC בעלות של 13% ומטרתה יצירת ישות עסקית מסחרית. ה-LFP חיפשה אחר משקיעים מסתיו 2021, ונכנסה לשיחות בלעדיות עם CVC במרץ 2022. ההסכם יכנס לתוקף ביולי הקרוב. שווי ההשקעה מוערך במיליארד וחצי יורו. CVC חתמה על הסכם דומה עם מנהלת הליגות המקצועיות בספרד.

מחקר חדש: שוק הספורטס אנליטיקס שווה 2.5 מיליארד דולר

מחקר חדש העריך את שוויו של שוק הספורטס אנליטיקס (Sports Analytics) בשנת 2021 ב-2.5 מיליארד דולר, והוא צפוי לגדול לשווי של 8.4 מיליארד בשנת 2026. מנועי הצמיחה של שוק זה הם גידול באימוץ של טכנולוגיות חדשות, צרכני קצה מתוחכמים יותר וערוצי הפצה מרובים. החברות הבולטות בשוק הן IBM, מכון SAS, Salesforce, Catapult, Stats Perform ועוד.