עסקי ספורט

מוריניו, מאחוריך: ריאל מדריד משיקה משחק "מנג'ר" וירטואלי

הקבוצה מציעה לחברי הפייסבוק שלה משחק ראשון מסוגו, במסגרתו יקימו קבוצה וירטואלית ויאמנו אותה

רונן וודלינגר 15:2026.10.10

ריאל מדריד הפכה למועדון הראשון בעולם שמשיק משחק חברתי מקורי – "ריאל מדריד פנטסי מנג'ר 2011". את המשחק כבר ניתן לשחק דרך הפייסבוק או לרכוש כאפליקציה של אייפון, והוא מאפשר לאוהדי הקבוצה להרגיש כמו מאמן קבוצת הכדורגל הכי עשירה ומעוטרת בעולם.

 

כדי להרגיש מה

זה להיות ז'וזה מוריניו, על המשתתפים לבנות קבוצה וירטואלית של שחקנים, לאמן אותם ולהכין אותן לקראת משחקי סופשבוע. בנוסף יכולים המשתתפים לקחת חלק בהחתמות של שחקנים, בהחלטות ניהוליות, בנושא מכירת הכרטיסים ועוד.

 

השימוש בפלטפורמות של הפייסבוק והאייפון אמור לאפשר לריאל לנצל את כל היתרונות של דרך ההפצה החברתית. לשם כך, היא תוכל עכשיו להציע את המשחק החדש לכל החברים בעמוד הפייסבוק שלה – קרוב ל-5 מיליון – וכן ל-150 אלף האוהדים שרכשו בשנה האחרונה את אפליקציית האייפון שלה - MyMadrid.

 

"המועדון מנסה בתקופה האחרונה מגוון של אסטרטגיות תקשורת, שיווק ועסקים והגיע הזמן להיכנס בצורה רצינית לעולם המשחקים החברתיים". נאמר בהודעה שפרסמו פדרו דוארטה, המנהל לעסקי סלולר, ואוסקר אוגאס, מנהל המועדון לענייני לשיווק אינטרנטי ודיגיטלי. לדבריהם: "ההצלחה עם MyMadrid וההפצה של שירותי תוכן סלולריים בתשלום איפשרו לנו לבנות מודל עסקי יציב ומוכח שאנחנו מעמידים עכשיו לטובת הפרויקט הנוכחי".

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x