כמעט כל זמן הפרסום בסופרבול 2011 נמכר
פוקס תקבל כ־3 מיליון דולר על כל 30 שניות במהלך הסופרבול
רשת פוקס, שמשדרת את משחק גמר ה־NFL השנה, נכנסת לעונה הרגילה במצב המיוחד מאוד, שבו כמעט כל הספוטים לפרסומות במהלך המשחק הנצפה ביותר נמכרו. כך לפי "ספורט ביזנס ג'ורנל".
פוקס תקבל כ־3 מיליון דולר על 30 שניות במהלך הסופרבול. גם מכירות הפרסומות למשחקי העונה הרגילה
תעשיית הרכב היא המפרסמת העיקרית העונה. CBS ו־NBC דיווחו כי חברות הטלקומוניקציה במקום השני בטבלת המפרסמים, בעוד שפוקס טוענת כי אצלה תעשיית הבידור (סרטים) במקום השני. "כדי למכור מכוניות צריך לפרסם", אומר ג'רמי קרי, מנהל מחברת Optimum Sports. "כולנו יודעים שזה עובד, ואין מקום טוב יותר לפרסם מאשר משחקי פוטבול".
רשת ESPN תמשיך לשדר את הסופרבול ברחבי העולם לאחר שחתמה על הסכם זכויות השידור עם ה-NFL.