סגור
מימין: חנות Bottga Veneta שנפתחה ו רוני אירני
החנות שנפתחה ורוני אירני. חנות בתוך חנות, עם כניסה נפרדת במתחם AMOR (צילומים: PH Peled Studios, FIVE POINT FOUR סיימון אלמלם)

קבוצת אירני פתחה חנות דגל של Bottga Veneta בכיכר המדינה

הקבוצה פתחה את החנות של מותג העל האיטלקי בכיכר בתל אביב. היא עוצבה על ידי אדריכלי המותג, ובפתיחתה הושקעו 2 מיליון שקל

קבוצת אירני ממשיכה לפתוח חנויות יוקרה בהשקעה של מיליוני שקלים. הקבוצה, שבין היתר מפעילה את חנויות פקטורי 54, פתחה חנות דגל ראשונה של מותג־העל האיטלקי BOTTEGA VENETA במתחם החנויות AMOR בכיכר המדינה.
החנות עוצבה על ידי אדריכלי המותג הבינלאומי, ובפתיחתה הושקעו 2 מיליון שקל. היא נפתחה בפורמט של חנות בתוך חנות, לצד חנויות של מותגי־העל הגדולים, עם כניסה נפרדת במתחם AMOR.
בחנות משווקת קולקציית סתיו־חורף 2022־2023, שכוללת תיקים לצד פריטי ביגוד במחירים של 1,300 שקל עד 13,500 שקל. בית האופנה האיטלקי נוסד ב־1966, ונחשב למותג נחשק בעולם האופנה, ומאמצות אותו אושיות אופנה וסטייל.
קבוצת אירני היא יבואנית של מותגי אופנה בינלאומיים, בדגש על מותגי־על, ובהם ברברי, ולנטינו, איב סן לורן, מייקל קורס ועוד. לפני חודשיים השיקה הקבוצה חנות למותג האופנה פולו ראלף לורן בקניון רמת אביב, בהשקעה של 10 מיליון שקל.
בוטיק AMOR הוקם בשנת 1994 על ידי מירי חבס ודנה אונגר, והפך למתחם מותגי יוקרה. בשנת 2018 הוא נרכש על ידי קבוצת אירני, שהרחיבה את מתחם היוקרה ופתחה בו חנויות של מונקלר, דולצ'ה וגבאנה וולנטינו.