סגור

טרמינל איקס רוכשת את אתר האופנה סיסטארז

במסגרת העסקה תוקם חברה משותפת שטרמינל איקס תהיה בעלת השליטה בה ותחזיק 51% מהשותפות. אתר האונליין סיסטארז נוסד בשנת 2019 על ידי האחיות אלונה ודניאלה צור. האתר מוכר אופנה לנשים בגילאי 25-65 בתמחור נגיש ותחלופת הקולקציות בו מהירה

לראשונה, טרמינל איקס רוכשת חברת אופנה. אתר הסחר, מקבוצת פוקס, רוכש 51% מחברת סיסטארז, אתר אופנה אונליין שהוקם על ידי האחיות אלונה ודניאלה צור לפני שלוש שנים.
החברה לא מסרה את שווי העסקה, אך דיווחה כי התמורה תקבע על פי מכפיל לרווח הנקי בשנת 2021. במסגרת העסקה תוקם חברה משותפת שטרמינל איקס תהיה בעלת השליטה בה ותחזיק 51% מהשותפות.
האחיות צור, בשנות ה-30 לחייהן, ישמשו כמנכ"ליות משותפות בחברה ואמורות להשאר בתפקידן לתקופה של חמש שנים.

1 צפייה בגלריה
צילום מסך טרמינל X טרמינל איקס
צילום מסך טרמינל X טרמינל איקס
מתוך האתר של טרמינל איקס
(צילום מסך אתר טרמינל אי''ס)
טרמינל איקס, בניהולו של ניר הורוביץ, תוכל לממש אופציה במהלך שנת 2023 או שנת 2025, לרכוש מחברת סיסטארז 25% מהזכויות בשותפות ובשותף הכללי, לפי שווי שמבוסס על מכפילים ביחס לרווח הנקי השנתי של החברה המשותפת בשנים 2022 או 2024. אם החברה תממש את האופציה, תעמוד לה אופציה נוספת, בשנת 2027, להשלים את רכישת מלוא המניות בסיסטארז. במקרה כזה, כל עוד המייסדות מועסקות בתפקידן, הן יהיו זכאיות לקבל אחת לשנה תגמול מיוחד בשיעור מסוים מהרווח הנקי השנתי, ובמקרה של סיום העסקת המייסדות, בנסיבות שסוכמו בין הצדדים, הן יהיו זכאיות לקבל את התגמול המיוחד במשך תקופה שנקבעה לאחר מועד סיום העסקתן.
אתר האונליין נוסד בשנת 2019 על ידי אלונה, שהיא עורכת דין במקצועה, ואחותה דניאלה, רואת חשבון. האתר מוכר אופנה לנשים בגילאי 25-65 בתמחור נגיש ותחלופת הקולקציות בו מהירה.
מבחינת טרמינל איקס מדובר בשינוי אסטרטגיה, שלא הייתה קיימת עד היום בחברה, להתרחבות באמצעות רכישת חברות. לדברי ניר הורוביץ, מנכ"ל טרמינל, "אנחנו בוחנים מספר חברות מקומיות ושיתופי פעולה עתידיים כחלק מאסטרטגיית ההתרחבות והצמיחה של החברה בעולמות האופנה והלייף סטייל".
טרמינל איקס מחפשת לרכוש חברות מתחום האי קומרס והלייף סטייל שיש להן סינרגיה לפעילות שלה. החברה מנסה לנצל את מצב השוק שמאפשר רכישה של חברות קטנות במחיר זול. הקריטריונים של טרמינל איקס הן חברות עם רווח גולמי גבוה, בעלות סינרגיה בפעילות לטרמינל, עם קהל לקוחות נאמן ופוטנציאל התרחבות גדול באונליין ובהתרחבות אולי גם בעולם.