סגור
שתייה קלה משקאות קלים
משקאות קלים. התייקרות שנייה של טמפו מתחילת השנה (צילום: מיקי נעם אלון)

בלעדי
טמפו בעקבות קוקה קולה: מעלה את מחירי המשקאות הקלים והבירה ב-5% עד 9%

 בתחילת השנה העלתה טמפו את מחירי המשקאות החריפים בכ-6%. לפני כחודש וחצי קוקה קולה העלתה את מחירי המשקאות הקלים והבירות ב-4.5%

טמפו בעקבות קוקה קולה: מעלה את מחירי המשקאות הקלים והבירה בשיעור של עד 9%. לכלכליסט נודע כי טמפו שבבעלות משפחת בר והייניקן, הודיעה ללקוחותיה כי בעוד חודש וחצי, יעלו מחירי המשקאות הקלים ובהם פפסי, סבן אפ, ג׳אמפ, סודה, מים מינרליים של סן בנדטו וערק אשקלון בשיעור של עד 8.9%. ההתייקרות נומקה בעליית התשומות ועלויות הספקים מהם היא רוכשת חלק מהמוצרים. מדובר בפעימה השניה של טמפו, שהעלתה בתחילת השנה את מחירי המשקאות החריפים בכ-6%.
במסגרת ההתייקרות, יעלו מחירי מותג פפסי ב-6%, מיצי פרי של אדיר סחר ב-8.8%, בירה גולדסטאר ב-4.5% ובחבית ב-5%.
העלאת המחירים, שתבוא לידי ביטוי גם ברשתות השיווק וגם במקומות הבילוי והברים, נרשמת כחודש וחצי אחרי שהחברה המרכזית (קוקה קולה ישראל) הודיעה על העלאת מחירי המשקאות הקלים ובהם גם קוקה קולה ומיצים של פריגת, בירה קרלסברג וגינס, מים מינרלים של נביעות, והמשקאות החריפים בכ-4.5%.
הודעת טמפו ממשיכה את גל ההתייקרויות שהחל בינואר השנה והתעצם החודש, עם העלאת מחירי מוצרי החלב, במקביל להעלאת מחירים רוחבית בב לקחו חלק דיפלומט, גלידות נסטלה, הנקל סוד, גלידות פלדמן, יחיעם ועוד.