סגור
סניף של גולף אנד קו golf _alt co ב רחוב הלח"י בני ברק
סניף של גולף אנד קו ( צילום: שי אפשטיין)

בלעדי
המשא ומתן התפוצץ ודלתא לא תרכוש את גולף

דלתא ניהלה בשבועות האחרונים מו"מ לרכישת גולף ואף ניסתה למצוא רוכשים לחלק מפעילויות גולף כדי שלא להיקלע לבעיה מול רשות התחרות; מחלוקת עם גולף סביב סוגיה זו וכן סביב המחיר הסופי הביאה לפיצוץ במו"מ והעסקה לא תצא לפועל

המשא ומתן בין גולף לדלתא התפוצץ ודלתא ישראל לא תרכוש את גולף, כך נודע לכלכליסט. בחודשים האחרונים ניהלו שתי חברות האופנה משא ומתן שבמסגרתו ניסתה דלתא לרכוש את גולף. השווי שעליו דובר בהצעה היה 425 מיליון שקל בתוספת תשלום של 25 מיליון שקל בכפוף לתוצאות הכספיות של החברה.
דלתא ישראל מותגים, החברה הבת של דלתא גליל (80%) נמצאת בשליטת המנכ"ל אייזק דבח (47%), ואילו גולף נמצאת בידי כלל תעשיות. דלתא ישראל הגישה הצעה לא מחייבת לרכישת גולף באמצעות מיזוג משולש הופכי, כך שאם גולף הייתה מקבלת את ההצעה והעסקה הייתה יוצאת פועל, גולף הייתה נמחקת מהמסחר בבורסת ת"א.
גולף דיווחה בזמן המשא ומתן כי אם המגעים עם דלתא לא יבשילו לכדי עסקה מחייבת, כלל תעשיות תבחן אפשרויות נוספות להתקשרות עם מנכ"ל גולף אייל גרינברג או עם סטימצקי (בה שולט גרינברג) למהלך אשר יביא את כלל תעשיות ואת גרינברג לשליטה משותפת בגולף.
ככל הידוע העסקה התפוצצה בשל מחלוקת על המחיר הסופי וכן בגין מחלוקת על כוונת דלתא שנחשפה בכלכליסט למכור את אינטימה ופולגת במקביל, ואולי כתנאי להשלמת העסקה.
דלתא, שהציעה לרכוש את גולף, הייתה במגעים למכור חלק מפעילויותיה עוד לפני השלמת העסקה. תג המחיר לאינטימה, פולגת וחלק מאופנת הילדים: 140–150 מיליון שקל. החשש של דלתא היה שרשות התחרות לא תאשר את העסקה ללא מכירת החלקים הללו.