סגור

רגע לפני שקרסה - סטודיו C עוד ניסתה לגייס לקוחות ועובדים חדשים

ארבעה ימים לפני שהגישה בקשה לפירוק, פרסמה הרשת מודעות לגיוס עובדים לסניף בתל מונד. סטודיו C: "הקורונה הביאה לגל נטישה של לקוחות שלא הסתיים עד ליום הזה. מ-20,000 מינויים משלמים טרום משבר הקורונה, לכ- 4,500 היום. אנו מקווים שימצא בקרוב רוכש או משקיע ושהסטודיו יפתח שוב בקרוב"

רגע לפני שקרסה, רשת מכוני סטודיו C עוד גייסה לקוחות ושידלה אותן לעשות מנוי באלפי שקלים וכן ניסתה לגייס עובדים חדשים לרשת עם הבטחה ל"שכר מתגמל".
ב-5 ביולי, שלחה הרשת הודעות ללקוחות סטודיו C המנויות בסניף תל מונד והודיעה כי ב-11 ביולי הסניף ייפתח. באותה הודעה כתבה סטודיו C, "לקראת פתיחת הסטודיו סניף תל מונד בתאריך 11 ביולי 2021, דרושים אחראי/ות משמרת. "אוירה כיפית ומתגמלת, שכר מתגמל, עבודה במשמרות. מתאים למשרת אם או סטודנטים".
כצפוי, הסניף לא נפתח כיון שהרשת עמדה בפני פשיטת רגל, ובתאריך ב-15 ביולי המשיכה סטודיו C להבטיח למנויות כי הסניף עומד להפתח והוא רק "עובר שיפוץ". בהודעה מטעמה כתבה הרשת: "לקוחה יקרה, סניף תל מונד עובר שיפוץ לקראת הפתיחה המחודשת. הסניף ייפתח ביום ראשון בתאריך 1/8/21. נשמח לראותך. צוות סטודיו C".
1 צפייה בגלריה
סטודיו סי סטודיו C קמפיין יאנה יוסף
סטודיו סי סטודיו C קמפיין יאנה יוסף
סטודיו סי סטודיו C קמפיין יאנה יוסף
(צילום: גבע טלמור)

ארבעה ימים לאחר ששלחה את ההודעה שהבטיחה כי באוגוסט הסניף ייפתח מחדש, ב-19 ביולי 2021, הגישה הרשת בקשה לפירוק, לבית משפט המחוזי בירושלים.
עו"ד אשר אקסלרוד, המייצג את סטודיו C ציין בבקשה כי החברה, שמעסיקה נכון להיום 237 עובדים, לא שרדה את משבר הקורונה ובעלי נכסים הגישו נגדה תביעות על אי תשלום שכר דירה. בעלי הרשת הם דורון כהן ואריה ניצן.
מחברת סטודיו סי נמסר: "החברה נפגעה באופן אנוש וחסר תקדים במהלך השנה וחצי האחרונות. מגיפת הקורונה הביאה לגל נטישה של לקוחות שלא הסתיים עד ליום הזה. מ-20,000 מינויים משלמים טרום משבר הקורונה, לכ- 4,500 היום. בחודשים האחרונים החזירה סטודיו סי כ-10 מיליון שקלים ללקוחות בשעה שבעלי החברה הזרימו מיליונים לקופת החברה מכספם הפרטי. כל זאת בשעה שהמדינה כמעט ולא הזרימה כספים לעסק שנסגר בהוראת שעה. עד לרגע האחרון נעשו מאמצים כבירים למצוא משקיע לחברה אך התפרצות החדשה של הנגיף עוררה חששות רבים. עם הפניה לבית המשפט יצאה הודעה מסודרת לכל לקוחות ועובדי החברה. אנו מקווים שימצא בקרוב רוכש או משקיע ושהסטודיו יפתח שוב בקרוב".