סגור
תומר הרפז מנכ"ל סברה אובלה חדש
תומר הרפז (צילום: שירן גבאי שטראוס)

בלעדי
תומר הרפז מונה ליו"ר רימילק המפתחת תחליפי חלב

שנה לאחר שהתפטר מתפקיד מנכ״ל חברות הממרחים סברה ואובלה מונה הרפז ליו״ר דירקטוריון רימילק, המייצרת חלבוני חלב שאינם מן החי. מוקדם יותר השנה גייסה רימילק למעלה מ-120 מיליון דולר בסבב ההשקעה השלישי שלה

משטראוס למפתחת תחליפי החלב רימילק. לכלכליסט נודע כי שנה לאחר שהתפטר מתפקיד מנכ״ל חברות הממרחים סברה ואובלה שבבעלות משותפת של פפסיקו ושטראוס, מונה תומר הרפז ליו״ר דירקטוריון רימילק, המייצרת חלבוני חלב שאינם מן החי.
להרפז נסיון יזמי ותעשייתי, שבאו לידי ביטוי בין היתר בכך שיייסד את רשת ריבר שנרכשה (50%) לאחרונה על ידי תנובה. במהלך השנים כיהן הרפז כסמנכ״ל אסטרטגיה בקבוצת שטראוס והיה חלק מפעילות הקבוצה בפיתוח חדשנות בחממת הקיטשן שהקימה. הרפז גם כיהן דירקטור במגוון חברות, וכיושב ראש הדירקטוריון של Tres Coracoes, חברת הקפה שבבעלות משותפת לשטראוס ולמשפחת לימה מברזיל.
מוקדם יותר השנה גייסה רימילק למעלה מ-120 מיליון דולר בסבב ההשקעה השלישי שלה. החברה הודיעה כי תבנה את מתקן הייצור התעשייתי הגדול מסוגו בעולם בדנמרק בפארק תעשיות חדשני המבוסס על יצור מעגלי בר קיימא; בנוסף, הכריזה לאחרונה על עמידה בדרישות מנהל המזון והתרופות האמריקני, המתיר את שיווק חלבון החלב הייחודי שלה בארצות הברית; והודיעה על שיתוף פעולה מסחרי עם החברה המרכזית לייצור משקאות קלים, בעלת מחלבות טרה, ולפיו תשווק טרה מגוון מוצרי חלב המבוססים על חלבון החלב של רימילק בתוך שנה.
אביב וולף, מייסד משותף ומנכ"ל רימילק מסר: "אנו משוכנעים כי ניסיונו הרב ויכולותיו המוכחות של הרפז יתרמו רבות להמשך מסע ההאצה של רימילק בשווקים הגלובאליים ולמימוש חזון החברה".
תומר הרפז, יו"ר דירקטוריון רימילק מסר עם מינויו: "אנו חווים התחממות אקלימית גוברת ומשברים בשרשרת האספקה שמחייבים שינויים במערכת המזון הגלובלית על מנת שתהיה עמידה יותר ובת קיימא. יש לי ביטחון רב ביכולות של רימילק לעמוד באתגרים הללו".