סגור

קמפיין הפרסום של AIG - מביאים את הנראות האינסטגרמית למסך

"אנחנו הראשונים ששמנו את השפה של הסטורי על מסך הטלוויזיה", כך לדברי ענת מזרח, מנהלת שיווק, פרסום ומדיה של AIG בהתייחסות לקמפיין "משלמים פחות, מקבלים מהר" בכיכובם של אסי עזר ובן זוגו אלברט אסקולה. לדבריה, "הצלחה היא לא רק כמות האנשים שהשאירו פרטים בליד, אלא לקוחות שגם מגיעים לשלב הצעת המחיר. אנחנו עובדים עם מוקד מכירות מוכשר ורעב, שאם לא יקבלו לידים איכותיים שממירים, לא הבאנו את הסחורה"

"בחרנו באסי עזר ובן זוגו אלברט לקמפיין הפרסום 'משלמים פחות, מקבלים מהר' בשל האהדה הגדולה אליהם בכלל ובמדיות החברתיות בפרט", כך אומרת ענת מזרח, מנהלת שיווק, פרסום ומדיה של AIG, על הקמפיין השיווקי של חברת הביטוח שעלה בחודש ספטמבר. "רצינו שפה פרסומית שמשקפת את היותנו חברה מובילה בתחום הדיגיטל. ראינו שהיום אנשים מחפשים אותנטיות ואת זה הבאנו למסך בעזרת היחסים בין אסי ואלברט. אנחנו הראשונים ששמנו את השפה של הסטורי על מסך הטלוויזיה ובברייק הפרסומות לפני שזה הפך כל כך פופולרי". בשנים האחרונות הובילה מזרח מספר מהלכים שיווקיים משמעותיים שתרמו רבות לצמיחתו של המותג.
כחברת ביטוח גדולה אתם יכולים לבחור כמעט בכל כלי שיווק שקיים היום - יש משהו יוצא דופן שבחרתם לעשות?
"מדי רבעון אנחנו עולים במהלך דיגיטל Only שבו אנחנו מרכזים את כל הפעילות הפרסומית בפלטפורמות דיגיטליות. זו החלטה אסטרטגית שנובעת בגלל היותנו חברה שחדשנות ומובילות דיגיטליות הינה חלק מה-DNA שלה וגם זה עוזר לנו ללמוד בכל פעם איך להיות אפקטיביים ויעילים יותר. מה שעשינו בספטמבר בהובלת קיריל שוורץ שמנהל את כל תחום ה-PPC בחברה, הוא שפרסנו בצורה שונה את תמהיל המדיה שלנו על בסיס ביצועי קמפיין הדיגיטל only הקודם שלנו, רק שהפעם נתנו יותר משקל למובייל.
"במהלך שנשען על דיגיטל בלבד, חשוב להשתמש בכלים שמביאים חשיפה רחבה ובמיקומי פרימיום. לכן, בחרנו לעלות את פעילות הוידאו שלנו בטאבולה, בכלי חדש שנקרא HIP - High Impact Placement שנתן את המענה לריץ׳ הרחב ולאפקט הברנדיאלי שאנחנו מחפשים במהלך כזה. בעוד שכלי הוידאו של טאבולה הוא ברנדיאלי במהותו, בעזרת מדידה חכמה ראינו גם תרומה לפעילות הפרפורמנס של הקמפיין. מעבר לזה, עלינו בפריסת וידאו פרפורמנס רחבה גם ביוטיוב ואנחנו בשוטף גם עולים בסושיאל מדיה, פייסבוק ואינסטגרם. כך למשל, עלינו גם במהלכי סושיאל מדיה עם קבוצות חזקות כדוגמת מאמאגורו לקידום אפליקציות חדשות שלנו".
2 צפייה בגלריה
אסי עזר ו אלברט ב קמפיין של AIG
אסי עזר ו אלברט ב קמפיין של AIG
אסי ואלברט בקמפיין של AIG
(צילום: רן יחזקאל)

מה סוד ההצלחה של שיווק רק בדיגיטל שגורם לכם ללכת על זה מדי רבעון מחדש?
"בגדול אנחנו רוצים לפגוש את הלקוח בכל פלטפורמה רלוונטית עבורו. AIG היא חברה מתקדמת שבאופן שוטף מנסה להפוך תהליכים רבים יותר לדיגיטליים במטרה להקל ולשפר את איכות השירות ולתת מענה לצרכים המדויקים של הלקוחות (תוך חסכון של זמן וכסף). אמנם בשנתיים האחרונות יש תהליך מואץ, אבל בסוף זה המקום שהחברה הולכת אליו כבר המון שנים ותמשיך ללכת בכיוון הזה. בנוסף, מחלקת הדיגיטל שלנו, המנוהלת ע"י עידית כהן ברגר, היא כולה In-House, וזה מאפשר לנו יכולות אופטימיזציה ומדידה שמחוברות למערכות הפנימיות שלנו ומאפשרות לנו להתייעל במהירות ולחתוך מה שלא עובד ולקדם מה שכן".
בשורה התחתונה, איך אפשר לתרגם את זה לכסף?
"הצלחה היא לא רק כמות האנשים שהשאירו פרטים בליד, אלא לקוחות שגם מגיעים לשלב הצעת המחיר. מדובר בבחינה מדויקת שהקהל שהבאנו באמת רלוונטי. אנחנו עובדים עם מוקד מכירות מוכשר ורעב, שאם לא יקבלו לידים איכותיים שממירים, לא הבאנו את הסחורה, כמו גם עם אתרי מכר בהם הלקוחות סוגרים מכירה 360 בעולמות רכב, דירה, משכנתא ונסיעות לחו"ל".
2 צפייה בגלריה
ענת מזרחי AIG
ענת מזרחי AIG
ענת מזרח, מנהלת שיווק, פרסום ומדיה של AIG

תחום האונליין מאד התחזק בשנתיים האחרונות, פתאום הרבה אנשים הבינו שאפשר לרכוש גם דברים מהותיים דרך האינטרנט. איך אתם מגיבים לזה?
"אנחנו מנגישים תהליכים שבעבר נעשו טלפונית ועם חיתום מורכב בצורה פשוטה ונוחה בדיגיטל. כמעט כלל מוצרי הביטוח של AIG ניתנים לרכישה באופן עצמאי לחלוטין דרך האתר: ביטוח רכב, דירה, נסיעות לחו"ל ואפילו ביטוח משכנתא – ביטוח שניתן לרכוש באופן דיגיטלי אך ורק ב-AIG. מלבד תהליך הרכישה, ניתן גם להוציא לבד באתר (באזור האישי) אישורים ומסמכים כמו תעודת חובה, דו"ח שנתי/אישור מס, אישור העדר תביעות ועוד. כמו כן ניתן לבצע תשלומים/לשלם חוב , עדכון פוליסה, שינוי רכב ועוד פעולות רבות ומגוונות בכל שעה וללא המתנה לנציג. היום גם פועלות אפליקציות שונות של AIG הנותנות מענה לצרכי קהלים שונים: נסיעות לחו"ל, נהג צעיר המפעיל ביטוח רק כאשר הוא נוסע ברכב, וכל מה שרלוונטי בעולם הפעולות העצמאיות אונליין".