סגור
חנות קסטרו ב קניון רמת אביב
חנות קסטרו בקניון רמת אביב (צילום: אסיה רביבו)

קסטרו עזבה את קניון רמת אביב, ותפתח חנות בביג גלילות

חברת האופנה סגרה את החנות הוותיקה בקניון רמת אביב עם תום חוזה השכירות עליו היתה חתומה מול מליסרון. במקומה, תפתח קסטרו חנות בשטח של אלף מ"ר במתחם שפתיחתו צפויה לתחילת 2024

חברת האופנה קסטרו סגרה את החנות הוותיקה בקניון רמת אביב, וזאת עם תום חוזה השכירות עליו הייתה חתומה מול מליסרון. במקומה, תפתח קסטרו חנות במתחם ביג גלילות שפתיחתה צפויה לתחילת 2024.
החנות בקניון רמת אביב כללה שטח מסחרי של 40 מ"ר ומחלקות נשים וילדים בלבד. החנות לא נהנתה מפדיונות גבוהים במיוחד, ותנועת הקונים בה הייתה דלה. בביג גלילות צפויה קסטרו לפתוח חנות על שטח של אלף מ"ר שתכלול גם מחלקת גברים וכלי בית תחת המותג קסטרו HOME, לצד מחלקות הנשים והילדים.
עוד טרם הושק, ביג גלילות כבר מייצר תחרות לקניונים ומרכזי המסחר באזור רמת אביב והרצליה. אך עם זאת, במליסרון לא מתכוונים להשאר אדישים לקראת כניסת המתחרה החדשה וכבר נערכים לעשות שינויים בתמהיל ולהכניס מותגים בינלאומיים נחשקים שמחוללים תנועת קונים.
בראיון למגזין המנהלים של "כלכליסט" שהתפרסם בסוף דצמבר 2022, סיפר אופיר שריד, מנכ"ל מליסרון, על התוכניות לשינוי התמהיל בקניון הדגל של הקבוצה: "בקניון רמת אביב סיימנו שיפוץ של המערכות בהשקעה של 40 מיליון שקל ומוסיפים עכשיו 3000 מ"ר שטחי מסחר", אמר שריד. "מותג הספורט alo yoga שהוא מותג צעירות סקסי, שעבד שנים רבות בהצלחה באונליין ייכנס לקניון. עם הרבה מאמצים הצלחנו למצוא להם מקום בקניון רמת אביב והם משתוקקים לזה. מותג שהוא הכי אונליין ולמרות שעבד להם טוב שנים כל כך הרבה שנים באונליין, בכל זאת רוצה שורשים בקרקע. גם לולו למון יהיו ברמת אביב. לולו ואלו יוגה ייפתחו בתחילת שנה הבאה, הכל יהיה בשטח של מתחם המזון שעולה לקומה שלישית שנבנית בימים אלה. קבוצת זארה גם מרחיבה את כל החנויות שלה בקניונים בצורה מקסימלית עם כל המותגים של הקבוצה. בקניון רמת אביב חנות זארה תתפרס על פני שלוש קומות, ממינוס 1 ועד קומה 2".
מקסטרו נמסר בתגובה: "אנו יוצאים מרמת אביב ומתכוננים לפתיחה של חנות קסטרו חדשה בשטח של אלף מ"ר, הגדולה ביותר במרכז BIG גלילות, לטובת אוהבי האופנה באזור רמת אביב, הרצליה וסביבתה".
ממליסרון נמסר בתגובה: "קניון רמת אביב ממשיך להתחדש ולהביא לציבור לקוחותיו את מיטב החנויות והמותגים ואנו מברכים על כניסתם של מותגים חדשים שיכנסו בקרוב לקניון. אנו מודים לקסטרו על תקופה ארוכת שנים של שת"פ פורה בקניון רמת אביב".