$
נדל"ן עולמי

מגדל נוצץ: סברובסקי נכנסת לתחום הנדל"ן

מותג הקריסטלים חבר לחברת נדל"ן כדי לבנות מגדלים במרינה של דובאי שיזכירו את עיצוב האבנים הייחודי שלו

שירות כלכליסט 18:2009.09.14

סברובסקי, מותג הקריסטלים ומוצרי היוקרה, חתם על הסכם עם חברת הנדל"ן טביאן (Tebyan), לבנות בדובאי מגדלים בהשראת הקריסטלים בחיתוך המיוחד של המותג.

המגדלים הנוצצים (The Sparkle Towers) במרינה בדובאי יזכו למיתוג מחדש תחת השם Space Marveled by Swarovski, ויכללו אלמנטים שיזכירו את עיצוב האבנים של סברובסקי כמו גופי תאורה נוצצים וגימורים מקריסטל. 

 

המגדלים הנוצצים. אלמנטים שיזכירו את עיצוב האבנים של סברובסקי המגדלים הנוצצים. אלמנטים שיזכירו את עיצוב האבנים של סברובסקי

 

למגדל הראשון 29 קומות וכן קומת קרקע, בעוד שלמגדל השני 14 קומות בנוסף לקומת הקרקע. שני המגדלים יחוברו על ידי מבנה מגורים שיתפרש על פני ארבע קומות. "החיבור בין שתי חברות עם ניסיון מוכח בתחומי ההתעסקות שלהן, בוודאי ייצור חוויית מגורים שהיא מעבר ליוקרה", מסר בתגובה פיטר פלטייר, סגן הנשיא של חברת סברובסקי.

 

הצרכנים יוכלו להשקיף מהמגדלים על המרינה של דובאי והים. הם ייפתחו לקהל באוקטובר.

 

סברובסקי הולכת בעקבות מספר מותגי אופנה ולבוש, שהתפשטו כבר לתחום הנדל"ן. מותג האופנה האיטלקי פנדי, לדוגמה בונה בניין דירות במיאמי. המותג חבר לחברת הנדל"ן הפרטית שאטו גרופ כדי להגשים את הפרויקט, שיעוצב בהשראת המאפיינים האסתטיים של פנדי.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x