שימו לב, אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר. קראו עוד הבנתי
חדשות נדל"ן

דניה סיבוס צפויה לזכות בבונוס של 10 מיליון שקל על הקדמת כריית מנהרות בצפון

החברה השלימה היום את כריית הנתיב בחלקה המזרחי של המנהרות בקו הרכבת עכו-כרמיאל, שלושה חודשים לפני המועד הרשמי. הקו אמור להיפתח בשנת 2017

ליאור גוטמן 16:0523.04.14

דניה סיבוס, זרוע הבנייה והתשתיות של קבוצת אפריקה ישראל, עשויה לקבל בונוס של כ-10 מיליון שקל בשל השלמה מוקדמת של עבודת כריית המנהרות בקו הרכבת עכו-כרמיאל. היום (ד') סיימה החברה את עבודות הכרייה על ידי פתיחת נתיב הנסיעה בחלקה המזרחי של המנהרה, שלושה חודשים לפני המועד הרשמי.  

העבודות על מנהרות מסילת הרכבת החלו לפני כשנתיים ובוצעו על ידי דניה סיבוס ושותפתה הסינית, חברת CCECC. מדובר באותה חברה שביצעה את כריית מנהרות הכרמל בכניסה הדרומית לחיפה.

 

הטקס היום. מימין לשמאל: זנג שנגחאי, ג'אנג איימין, לו קון, אברהם נובוגרוצקי, רונן גינזבורג ונדב גרינשפון הטקס היום. מימין לשמאל: זנג שנגחאי, ג'אנג איימין, לו קון, אברהם נובוגרוצקי, רונן גינזבורג ונדב גרינשפון צילום: רמי חכם

 

פרויקט הקמת מסילת הרכבת הכפולה עכו-כרמיאל נכלל בתוכנית "נתיבי ישראל" מאמצע 2010 והוא כולל חיבור בין מבואות שתי הערים ולאורך 23 ק"מ. הפרויקט כולו כולל ארבעה מקטעים: המקטע המערבי מנעמן ועד יאסיף, קטע יאסיף בר לב, מנהרת גילון והמקטע המזרחי ממנהרת גילון ועד תחנת הרכבת כרמיאל. עלות הפרויקט הוא כ-2.8 מיליארד שקל, והקו אמור להיפתח בשנת 2017.

 

רונן גינזבורג, מנכ"ל דניה סיבוס, אמר כי המקטע שהושק היום (מנהרות גילון) כלל כריית שתי מנהרות לאורך של כ-5 ק"מ עם 18 מנהרות מקשרות וכל זאת בעומק של עד 400 מטר. העבודות בוצעו על ידי סדרת פיצוצים מבוקרים וחפירות משנה שכללו בין השאר הוצאת 2 מיליון טונות עפר מהאדמה, תוך שמירה על הטבע.

  

בטל שלח
    לכל התגובות
    x