$
ועידת התשתיות והנדל"ן 2012

אבי מוטולה: "כיום הלקוח לא רק צודק, הוא הכל"

מנכ"ל קבוצת נגב אמר בוועידת הנדל"ן של "כלכליסט" כי "גם בשוק הסלולרי מי שחושב שהלקוחות יוותרו על שירותים תמורת הוזלה במחיר טועה. הלקוחות ידרשו גם שירות, גם מחיר וגם טכנולוגיה - וזה העולם החדש"

רימונה פרקש ברוך 13:2305.06.12

"אפשר לעשות עסקים בישראל אם חושבים נכון ושמים את הצרכן במרכז", כך פתח היום (ג') את דבריו אבי מוטולה, מנכ"ל קבוצת נגב, בוועידת הנדל"ן והתשתיות של "כלכליסט" בתל אביב.

 

"בשנתיים האחרונות ישנה מהפיכה דרמטית שהעבירה את הכוח מהשלטון לידיים של האזרח", אמר מוטולה. "מספיק להסתכל במה שקרה במצרים, בלוב ובאלג'יר כדי להבין שכיום נגמר עידן האח הגדול. אני לא בטוח שפקידי הממשל שנאמו פה בכנס הפנימו את זה שהעולם השתנה והיום האזרח עומד במרכז. הצרכן הפך להיות חזק יותר מכל אחד מאיתנו גם במגזר העסקי, יותר חזק מכל חברה כזו או אחרת".

 

אבי מוטולה אבי מוטולה צילום: עמית שעל

 

מוטולה המשיך ואמר כי "במשך שנים אמרנו שהלקוח תמיד צודק ובאמת ובתמים התכוונו לזה, אבל אם בעבר חשבנו שיחס טוב מספיק - היום אנחנו יודעים שהלקוח זקוק להרבה יותר מליטוף. בנגב, חשנו בשינוי והרגשנו שהלקוחות מקבלים מעמד חדש שהופך להיות הכוח המרכזי. התחלנו לעבוד אחרת כשהבנו שכללי המשחק השתנו. את הכוח חולל האינטרנט - ואין לנו עדיין מושג ויכולת לאמוד את העוצמה שהוא מוביל. המידע פתוח ונגיש והיום הלקוח לא רק צודק, אלא הוא הכל".

 

עוד אמר מנכ"ל נגב כי "אחד הדברים שאני הכי גאה בהם זה 150 מיליון שקל שהשקענו בהקמת מפעל חדש בירוחם שמעניק פרנסה ל-300 משפחות. הקפדנו להקים את המפעל דווקא שם" והוסיף כי "מדינת ישראל עברה דרך ארוכה מהשיכונים בשנות ה-60 וה-70 למגדלי היוקרה של היום. פעם המדינה הכתיבה את הטון - היום זה הלקוח. גם בשוק הסלולרי מי שחושב שהלקוחות יוותרו על שירותים תמורת הוזלה במחיר טועה. הלקוחות ידרשו גם שירות, גם מחיר וגם טכנולוגיה  - וזה העולם החדש".

 

מוטולה סיכם כי "הנדל"ן הוא שיא התשוקות של אדם - השטח הפרטי ועולם הפנטזיה. כאן אנו פוגשים אותו ותפקידנו לספק את החלום של כל אדם וללמוד את הצרכים של הלקוח החדש".

בטל שלח
    לכל התגובות
    x