סגור
הדמייה פרויקט Beyond גבעתיים
הדמיית פרויקט Beyond גבעתיים. עסקת מיתר היא המשמעותית הראשונה עליה חתמו יזמי המגדל (הדמיה: ברעלי לויצקי כסיף אדריכלים)

בלעדי
משרד עו"ד מיתר ישכור 30 אלף מ"ר בגבעתיים - למשך 25 שנה

המשרד צפוי לעבור בעוד 3 שנים לפרויקט BEYOND בגבעתיים, שמקימות תדהר, יוניון והימנותא וישתרע על כ-300 אלף מ"ר; לפי הערכות, מיתר תשלם שכירות בגובה של כ-54 מיליון שקל בשנה

עסקת ענק בשוק המשרדים: משרד עו"ד מיתר עוזב את משכנו ברמת גן לאחר כשני עשורים וצפוי לעבור בעוד כ-3 שנים למשרדים חדשים בגבעתיים בפרויקט BEYOND של היזמים קבוצת תדהר, יוניון והימנותא, כך נודע לכלכליסט.
מדובר בעסקת השכירות המשמעותית הראשונה עליה חתמו יזמי המגדל בגבעתיים, משרד מיתר שהינו משרד עורך הדין הגדול בישראל (למעלה מ-450 עורכי דין) חתם על הסכם לשכירת 30 אלף מ"ר של משרדים לתקופה של 25 שנים (כולל אופציות הארכה לשוכר). שטח המשרדים יתפרס על פני 17 קומות (26-43) ושטח כל קומה עומד על כ-1,800 מ"ר.
זוהי אחת מעסקאות השכירות הראשונות בפרויקט והיא מהווה עוגן משמעותי ליזמים. מבדיקת כלכליסט עולה כי המחיר המבוקש לדמי שכירות בפרויקט עומד על כ-150 שקל למ"ר לרמת מעטפת, כלומר השכירות החודשית תעלה למיתר כ-4.5 מיליון שקל וכ-54 מיליון שקל לשנה. אם זאת סביר כי מיתר זכתה להנחה או הטבות רבות בעבודות הגמר שיגולמו במחיר זה.
פרויקט BEYOND ישתרע על שטח של 300 אלף מ"ר ויכלול 2 מגדלים – אחד למגורים להשכרה ובו כ-500 יחידות Micro living להשכרה (קונספט חדש שנבנה לראשונה בישראל) בגובה 60 קומות, והשני מגדל משרדים הכולל כ- 130 אלף מ"ר של משרדים להשכרה, בגובה 81 קומות. המגדלים עתידים להיות מאוכלסים החל מהמחצית הראשונה של 2026. שני המגדלים יכללו לצד שטחי משרדים גם מתחמי בילוי ומסחר, קליניקות רפואה ומרכז ספורט. כמו כן ייבנה במקום חניון לאופניים, יוקם מרכז כנסים וישולבו בפרויקט גגות ירוקים שישמשו את העובדים והדיירים. מבחינת נגישות, הפרויקט ממוקם בסמוך לציר איילון, כ-250 מטרים מתחנת הרכבת סבידור מרכז, ועשרות מטרים מתחנת הרכבת הקלה העתידית וממסוף אוטובוסים גדול. בנוסף, הפרויקט יאפשר נגישות נוחה לרוכבי אופניים והולכי רגל.
משרד עו"ד מיתר שוכר במשך כ-20 שנה את מרבית הקומות בבית עורק שבשדרות אבא הלל ברמת גן המשתרעות על שטח של כ-16 אלף מ"ר, ובהמשך התרחב ושכר כמה קומות נוספות במבנה סמוך, כך שכלל השטחים של המשרד מתקרבים ל-20 אלף מ"ר. לכן, העסקה הנוכחית משקפת צפי התרחבות משמעותית לשנים הקרובות. לשם המחשה, בשנת 2017 שכר משרד הרצוג פוקס נאמן המעסיק היקף דומה של עורכי דין שטח של כ-15 אלף מ"ר במתחם יצחק שדה בתל אביב.
אודי שרביט, מנכ"ל קבוצת תדהר אמר בהמשך לעסקה, כי פרויקט ביונד הוא מפרויקטי הדגל של קבוצת תדהר והשותפים - הימנותא ויוניון, אשר סבורים כי הסכם שכירות העוגן הראשון של הפרויקט יסחף אחריו חברות ענק נוספות.