סגור
בית מישורים פתח תקווה
בית מישורים בפתח תקווה

ערוץ הידברות רוכש את בית מישורים בפתח תקווה ב-22 מיליון שקל

העמותה מפעילה את ערוץ 97 ושוכרת כבר כיום את המבנה; מחיר הרכישה עומד על 22 מיליון שקל, פי שניים ממחיר הרכישה של מישורים לפני 14 שנה ו-29% יותר מההערכות

חברת מישורים, בבעלות איש העסקים הקנדי אלכס שניידר, מכרה את בית מישורים בקריית אריה בפתח תקווה בתמורה ל-22 מיליון שקל. הרוכשת היא עמותת הידברות, השוכרת כיום את המבנה, ועיקר פעילותה הוא הפעלת ערוץ 97 המשדר תוכני יהדות. עד מועד השלמת העסקה זכאית העמותה להנחה של 10% בדמי השכירות, והחל ממועד ההשלמה לא ישולמו עוד דמי שכירות.
בית מישורים ממוקם ברחוב אריה שנקר באזור התעשייה קריית אריה בפתח תקווה. המגרש עליו בנוי המבנה משתרע על שטח של 1,063 מ"ר, עליהם בנוי בניין משרדים הכולל חמש קומות (וקומת מרתף) ומקומות חניה בשטח בנוי כולל של כ-2,285 מ"ר. דמי השכירות השנתיים למבנה עומדים כיום על 1.37 מיליון שקל כולל קומת המרתף.
הנכס נקנה על ידי חברת מישורים בשנת 2009 במחיר של 10.2 מיליון שקל, והוא מופיע בדו"חותיה הכספיים לפי שווי של כ-17.3 מיליון שקל, כך שמחיר המכירה גבוה בכ-29% מההערכות. השלמת העסקה צפויה להתרחש במהלך הרבעון הראשון לשנת 2023. החברה מוכרת לרוכשת גם את הזכויות במערכת הפוטו-וולטאית המותקנת על הבניין בתמורה ל-350 אלף שקל נוספים.