סגור

מעזריאלי למליסרון ואפי נכסים: קייטו נטוורקס במו"מ לעבור למגדל לנדמרק

לכלכליסט נודע כי היוניקורן של שלמה קרמר ישלם שכר דירה של כ־90 שקל למ"ר ברמת מעטפת. במליסרון מכחישים את הסכום וטוענים כי שכר הדירה במגדל נע בין 135 ל־175 שקל למ"ר, וכי ההשקעה הצפויה מצד השוכר היא מתונה

היוניקורן של שלמה קרמר דוהר מעזריאלי למליסרון: ל"כלכליסט" נודע כי חברת הסייבר הישראלית קייטו נטוורקס (Cato networks) מצויה במשא ומתן מתקדם עם החברות מליסרון ואפי נכסים, לשכור משרדים בשטח של 20-15 אלף מ"ר במגדל לנדמרק הסמוך למתחם שרונה בתל אביב. המגדל, שבנייתו בעיצומה, צפוי להתאכלס בסוף 2023, אז מתכננת החברה להעתיק את משרדיה ממגדל עזריאלי שרונה אל המגדל החדש.
פרויקט לנדמרק של מליסרון ואפי נכסים ממוקם צפונית לרחוב הארבעה, בסמוך למתחם שרונה, וכולל שני מגדלים. הראשון מגדל תעסוקה ומסחר בן 39 קומות שיכלול 100 אלף מ"ר משרדים, ובו גם יוקם בית הספר למחול של עיריית תל אביב "ביכורי העתים" בשטח 6,000 מ"ר. המגדל, שעל הקומות האמצעיות בו מתקיים המשא ומתן עם קייטו, צפוי להתאכלס בסוף 2023. מזרחית לו נבנה מגדל נוסף שיכלול 45 אלף מ"ר שטחי משרדים, ומעליהם 116 דירות. המגדל צפוי להתאכלס במחצית 2025. בפרויקט כולו 2,000 מקומות חניה.
1 צפייה בגלריה
הדמיית פרויקט לנדמרק מתחם שרונה תל אביב מליסאון אפי נכסים
הדמיית פרויקט לנדמרק מתחם שרונה תל אביב מליסאון אפי נכסים
הדמיית פרויקט לנדמרק בתל אביב. שני מגדלים של משרדים ומגורים
(הדמיה: אבנר ישר אדריכלים)
על פי המידע שהגיע ל"כלכליסט", שכר הדירה שתשלם קייטו עומד על כ־90 שקל למ"ר ברמת מעטפת, אולם במליסרון מכחישים את הסכום וטוענים כי שכר הדירה במגדל נע בין 135 ל־175 שקל למ"ר, וכי ההשקעה הצפויה מצד השוכר היא מתונה.
ביוני 2019 פרסם "כלכליסט" כי החברה שנוסדה ב־2015 על ידי קרמר וגור שץ, שמצויה במגמת התרחבות, עוזבת את משרדיה בשדרות רוטשילד שכוללים 1,200 מ"ר לאחר ששכרה את הקומה ה־45 במגדל עזריאלי שרונה שכוללת 2,400 מ"ר. החברה שפיתחה רשת מבוססת ענן המאפשרת תקשורת ארגונית מאובטחת ומהירה, הצטרפה השנה למועדון חדי־הקרן היוקרתי, לאחר שסך ההשקעות בה עומד על 330 מיליון דולר ושווייה המוערך חצה את מיליארד הדולרים. עם הגידול בפעילותה, החברה גם שכרה קומה נוספת במגדל עזריאלי שרונה. כיום מועסקים בחברה 350 עובדים, בשישה סניפים ברחבי העולם, המשרתים כ־900 לקוחות, כאשר במהלך 2020 החברה גייסה מעל 100 עובדים חדשים, וב־2021 מצויה החברה בעיצומו של גיוס 100 עובדים נוספים.
מטעם אפי נכסים ומליסרון נמסר: "בחצי שנה האחרונה אנו עדים לביקושים לשטחי משרדים באזור מתחם שרונה והמעגלים בקרבתו מצד חברות בינלאומיות מובילות מתחומי ההייטק השונים".