סגור
הדמיית מגדל שבעת הכוכבים BBC Viewpoint
הדמיית מגדל שבעת הכוכבים BBC Viewpoint (הדמיה: Viewpoint)

פאוורבול תשכור 6 קומות במגדל שבעת הכוכבים בבני ברק

לכלכליסט נודע שחברת חללי העבודה המשותפים תשכור 6 קומות בשטח 7,400 מ"ר במגדל של הכשרת הישוב. על פי הערכות, פאוורבול תשלם כ־65 שקל למ"ר, ודמי השכירות לתקופת ההשכרה, שהיא שבע שנים, יעמדו על כ־70 מיליון שקל

חברת חללי העבודה המשותפים פאוורבול תשכור שש קומות בשטח של 7,400 מ"ר במגדל שבעת הכוכבים של הכשרת הישוב בבני ברק, כך נודע ל"כלכליסט". מדובר בקומות שהושכרו באזור הקומה ה־30 במגדל שיתנשא ל־52 קומות. על פי הערכות, פאוורבול תשלם כ־65 שקל למ"ר מעטפת, ודמי השכירות לתקופת ההשכרה, שהיא שבע שנים, יעמדו על כ־70 מיליון שקל. כמו כן לפאוורבול יש אופציה להארכת התקופה.
מגדל שבעת הכוכבים ממוקם באזור העסקים BBC, על ציר ז'בוטינסקי, והוא אחד משלושה מגדלים סמוכים שמקימה הכשרת הישוב. מגדל הכשרת הישוב אוכלס ב־2019, וכל שטחי המשרדים בו נמכרו. החניון והשטח המסחרי נותרו בידי החברה. מגדל שבעת הכוכבים הסמוך צפוי להתאכלס ברבעון הראשון של 2023, וכל שטחי המשרדים בו יישארו בידי החברה. בין שני המגדלים יקום מגדל רפואי בגובה של 21 קומות, שלגביו דיווחה החברה כי השכירה שש קומות למרכז רפואי גריאטרי. אכלוסו צפוי בסוף 2025.
פאוורבול היא אחת הרשתות למתחמי עבודה משותפים אשר נפתחו בשנים האחרונות. בניגוד לחברות אחרות, החברה פתחה את מרכזיה מחוץ לתל אביב, אך עדיין באזורי ביקוש כמו הרצליה, נתניה ונס ציונה. שטחם של שלושת המתחמים יחד עומד כיום על כ־6,300 מ"ר, כך שהמתחם החדש שתפתח הוא קפיצת מדרגה גם עבור החברה.