סגור

טדי שגיא נכנס לנדל"ן בארה"ב: ישקיע בפרויקט שהיקפו חצי מיליארד דולר

שגיא יקים יחד עם שותפיו, המיליארדר ג'ורג' פרז והיזם מייקל מסינוף, פרויקט מגורים, משרדים ומסחר בפאלם ביץ', פלורידה. עד כה השקיע שגיא בנדל"ן בבריטניה ואירופה

איש העסקים הישראלי טדי שגיא מרחיב את פעילות הנדל"ן לארה"ב, מעבר לפעילותו בבריטניה ואירופה. שגיא, דרך זרוע ההשקעות שלו Globe Invest, חבר לחברת הנדל"ן The Related Group של המיליארדר ג'ורג' פרז, ולחברת BH GROUP והיזם מייקל מסינוף, לצורך הקמת פרויקט בדאון טאון פאלם ביץ', פלורידה בהשקעה כוללת של כחצי מיליארד דולר.
הפרויקט, שייקרא Transit Village, ישתרע על פני שטח של כ-40 דונם ושטחו הבנוי יעמוד על 150 אלף מ"ר בשימושים של משרדים מסחר ומגורים בדירות יוקרה.
2 צפייה בגלריה
טדי שגיא
טדי שגיא
טדי שגיא
(עמית שעל)
לפי הדיווח של החברה הפרויקט יוקם במיקום אסטרטגי - כ-5 ק"מ משדה התעופה הבינלאומי של פאלם ביץ', לצד גישה ישירה לתחנות רכבת מרכזיות וכן לשדות התעופה הבינלאומיים של הערים פורט לודרדייל ומיאמי.
עבור שגיא זו כאמור השקעת הנדל"ן הראשונה בארה"ב, ובכוונתו להרחיב פעילות זו מתוך הערכה כי השקעות נדל"ן בארה"ב הן כעת אטרקטיביות יותר מבעבר. לפי דירוג פורבס האחרון, הונו של שגיא מוערך ב-5.6 מיליארד דולר.
2 צפייה בגלריה
פרויקט טרנזיט וילג' Transit Village פאלם ביץ' פלורידה טדי שגיא
פרויקט טרנזיט וילג' Transit Village פאלם ביץ' פלורידה טדי שגיא
כך ייראה פרויקט Transit Village בפאלם ביץ', פלורידה
(צילום: יח"צ)
המיליארדר ג'ורג' פרז (72), יזם נדל"ן ארגנטינאי-אמריקאי, יכנס לכאמור השקעה באמצעות קבוצת הנדל"ן The Related Group המתמחה בפיתוח מרכזים אורבניים בפלורידה. כרגע, יש לחברה יותר מ-70 פרויקטים בשלבי פיתוח שונים, ומאז הקמתה מכרה נדל"ן בשווי כולל של 50 מיליארד דולר. בין השותפים חיברה חברת ייעוץ ותיווך הנדל"ן Avison Young שפעילה בעיקר בארה"ב.