סגור
הדמיה. מגדל משרדים ב כפר סבא של שופרסל נדל"ן ו רוגובין
הדמיה. מגדל משרדים ב כפר סבא של שופרסל נדל"ן ו רוגובין (הדמיה. משה צור אדריכלים בוני ערים בע"מ)

שופרסל נדל"ן ורוגובין חתמו על עסקת קומבינציה להקמת מגדל משרדים בכפר סבא

המגדל יתנשא לגובה של 21 קומות ויוקם בצומת כפר סבא על קרקע בבעלות שופרסל שבה קיים המרכז המסחרי – קניון הצומת; חלקה של רוגובין יעמוד על 67% והיא תהיה אחראית על הריסת שטחי המסחר הקיימים ועל הקמת המגדל

חברת שופרסל נדל"ן חתמה על הסכם קומבינציה במסגרתו יוקם מגדל משרדים ומסחר בשיתוף עם חברת רוגובין. מדובר בקרקע בשטח של כ-3.2 דונם הממוקמת ברחוב נתיב האבות 3 בין הכבישים 402, 531 וכביש 4.
כאמור, הקרקע היא של שופרסל נדל"ן שאף היה לה סניף במקום (שנסגר ב-2019). על פי ההסכם, שופרסל נדל"ן תחזיק 33% מזכויות הבעלות בקרקע ביחס לזכויות שטחי המסחר והתעסוקה אשר צפויים להיבנות וקבוצת רוגובין תחזיק 67% וזאת בתמורה לקבלת שירותי הריסה, פינוי, חפירה ובניית חלק החברה בפרויקט. כמו כן רוגובין תנהל את הפרויקט לרבות שיווקו והשכרתו. היקף הפרויקט מוערך בכ-350 מיליון שקל.
בשלב ראשון מתוכנן לקום מגדל בן 21 קומות לשימוש של מסחר ותעסוקה ובשטח עילי של כ-27 אלף מ"ר ברוטו (כ-20,000 מ"ר שטח עיקרי) וקומות מרתף וחניונים מתחתיהם (כ-430 חניות) וזאת, במקום שטחי המסחר הקיימים כיום על הקרקע שייהרסו. במסגרת העסקה, ניתנה לשופרסל נדל"ן זכות ראשונים לשכור שטחים למסחר בפרויקט למרכול ו/או חנות פארם, בתנאים שנקבעו בהסכם העסקה המשותפת.
עוד נקבע בהסכם, כי הצדדים יקדמו תוכנית חדשה לתוספת זכויות בנייה בפרויקט של כ-5 קומות נוספות בשטח ברוטו של כ-8,000 ומתוכו כ-6,000 מ"ר שטח עיקרי בייעוד תעסוקה וככל ויאושר ייעוד "מגורים מיוחד", כך שבסה"כ יכלול הפרויקט 26 קומות עיליות. ככל והתב"ע שבתכנון לא תאושר בלוחות הזמנים שנקבעו בהסכם, אזי יוקם הפרויקט על-פי התב"ע הקיימת. ככל שיאושר ייעוד "מגורים מיוחד", שופרסל נדל"ן תחזיק 40% מזכויות הבעלות בקרקע ביחס לזכויות שטחי המגורים שצפויים להיבנות וקבוצת רוגובין תחזיק 60%.
שרון גמבשו, מנכ"ל שופרסל נדל"ן, אמר לאחר העסקה: "עסקת הקומבינציה עם קבוצת רוגובין, הינה נדבך נוסף מהתכנית האסטרטגית של קבוצת שופרסל להגברת פעילות הנדל"ן המניב תוך השבחת הנכסים הקיימים. עסקה זו מצטרפת לעסקת הקומבינציה שביצענו לאחרונה יחד עם חברת גב-ים בפרוייקט זרחין רעננה אשר בימים אלו נמצא בשלבי בינוי ושיווק מתקדמים. אנו פועלים כל העת לאיתור וקידום פרוייקטים נוספים".