$
הוועידה לעסקים קטנים ובינוניים

ניר למפרט: "מקנא בבעלי עסקים קטנים"

מנכ"ל דפי זהב בוועידה המרכזית של "כלכליסט" לעסקים קטנים ובינוניים: "בתור מישהו שעבד בעסק בינוני, אני יודע עד כמה יוזמה ומאמץ צריך כדי להצליח"

מיכל תוסייה כהן 13:0320.12.09

ניר למפרט, מנכ"ל דפי זהב, הצהיר היום בוועידה המרכזית של "כלכליסט" לעסקים קטנים ובינוניים כי בימים אלו החברה עוברת מהפך מחברה של שירות אחד, ספר טלפונים, לחברה של מגוון שירותי פרסום ללקוחות.  

 


 

 

"רובם של לקוחותינו הם עסקים קטנים ובינוניים" הצהיר למפרט, "ולכן אנחנו רואים בכנס מקום טבעי שבו אנחנו צריכים לקחת חלק. אנחנו מאמינים שאנחנו צריכים לתת לעסקים קטנים ובינוניים את השירות הטוב ביותר ולכן בימים אלו אנחנו מפתחים את מגוון השירותים שאנחנו מקנים".

 

כמו כן הוסיף למפרט "אני מתמלא סוג של הערכה, אפילו קנאה מסוימת לציבור שיושב פה בכנס. בעוד רוב הציבור הולך לעבודה מסודרת כשכיר בתעשייה, בשירות הממשלתי וכדומה, אתם בחרתם להיות אמיצים ולפתוח עסק משלכם. חלק הקימו במו ידיהם עסק קטן, חלק נכנסו לעסק של ההורים ופיתחו אותו להיות עסק משגשג. בתור מישהו שעבד בעסק בינוני, אני יודע עד כמה יוזמה ומאמץ צריך כדי להצליח. זו עבודה קשה ואחת הדרכים להצליח זה לפרסם את עצמך, כמו אצלנו בדפי זהב".

 

למפרט התייחס בנוסף למשבר הכלכלי והשפעותיו על חברת דפי זהב. "גם לדפי זהב וגם לעסקים הקטנים היתה שנה קשה. עיקר הקושי הכלכלי נבע מקבוצת האם, קרן ההשקעות האוסטרלית PCM. בימים אלו הגיעה הקרן להסדר בו היא מעבירה את המניות למחזיקי האג"ח של החברה, ולקראת השנה הבאה אנחנו מתכוונים לצאת לפעולת פיתוח. נתמקד בין השאר בתחום הסלולר, כבר יש אפליקציות באייפון לשלושת האתרים שלנו, דפי זהב, REST ו- ZAP". אפשרות נוספת להתפתחות, מוסיף למפרט, היא הפעלת שירות המידע הטלפוני 144. "היום הודיע משרד התקשורת על כוונתו לפתוח למכרז את 144 ואנו מברכים את המשרד והשר על החלטתם להכניס ממד של תחרות לתחום, שהיה מונופול מוחלט של בזק. 144 מגלגל מעל 100 מיליון שקל הכנסות בשנה ואנחנו בהחלט נשמח להתמודד במכרז".

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x