שיווקיסט

"לקהילה צריך להתייחס כעסק ולא כתחביב"

רעות לבנברג, מייסדת קהילת הצרכנות המובילה בישראל "רעות תקני לי", התארחה באולפן "שיווקיסט" וסיפרה איך הופכים קהילה לעסק מניב, מה היו האתגרים וההזדמנויות שהגיעו בעקבות משבר הקורונה, וכיצד רתמה את כוחה של הקהילה למען תמיכה בעסקים ישראליים

רותם אלון 14:4927.04.21

בשנת 2017, בעודה בחופשת לידה, רעות לבנברג, חשבה על דרכים בהן תוכל להפוך את אהבתה לקניות אונליין למשהו מעבר. היא רתמה לרעיון את בעלה תומר ויחד הקימו את קהילת הצרכנות "רעות תקני לי". "החלטנו שזו תהיה ההתעסקות שלנו. בהתחלה לקחנו חצי שנה כדי לבחון איך זה עובד והאם זה סבבה או שנצטרך להמציא את עצמנו מחדש", משתפת רעות ומוסיפה: "ברגע שראינו שזה מצליח ושזה נחמד, זה הפך להיות העסק שלנו".

 

כיום קהילת "רעות תקני לי" מונה למעלה מ-133 אלף חברים בפייסבוק ועוד כמה עשרות אלפי חברים בנכסים דיגיטליים נוספים כמו טלגרם ואינסטגרם. מגפת הקורונה אמנם האיצה את מגמת הקניות ברשת, אך לצד כניסתם של קהלי יעד חדשים, הצטרפו לזירת האיקומרס גם מתחרים חדשים. על האופן בו התמודדה עם שינויי השנה החולפת, אמרה לבנברג: "זה היה או לשבת ולחכות שהמבול הזה ייגמר או לעשות סוויץ' בחשיבה ולעבור לטיפוח ולעידוד של העסקים בישראל וזה מה שעשינו".

 

 

 

 

x