$
פרסום ושיווק

לראשונה: תנובה החלה לשווק קוטג' בעל חיי מדף ארוכים לארה"ב

הקוטג' תחת המותג MUUNA המיוצר בתוספת חומרים משמרים שמאפשרים הארכת חיי המדף שלו ל-50 ימים יחל להימכר באופן הדרגתי ברשתות קמעונאיות בחוף המזרחי; המחיר לגביע קטן - 1.5 דולר

נורית קדוש 14:0810.08.16

הקוטג' של תנובה מגיע לארה"ב: השבוע החל הייצור המסחרי הראשון של קוטג' MUUNA, אשר יתחיל להיות משווק באופן הדרגתי לרשתות קמעונאיות באזור החוף הצפון מזרחי של ארה"ב, בערים כמו ניו-יורק ובוסטון.

 

קוטג' MUUNA מיוצר במחלבה במיניסוטה שבארה"ב, לאחר שנה וחצי של פיתוח המוצר על ידי מומחי תנובה, במטרה להתאים את הטעם הייחודי של הקוטג' של תנובה לשוק האמריקאי.יחד עם זאת, הקוטג' מיוצר בתוספת חומרים משמרים שמאפשרים הארכת חיי המדף שלו ל-50 ימים.

 

MUNNA יימכר בשלב ראשון בשתי סדרות: קוטג’ רגיל ב-4% שומן וב-2% שומן ובסדרה של קוטג' בטעמים (2% שומן) עם פרי בתחתית (תות, אננס, אוכמניות, אפרסק ומנגו), כפי שמעדיפים הצרכנים האמריקאים. הקוטג' יימכר בשני גדלים - גביע של 150 גרם וגביע של 450 גרם. המחיר המוערך הוא 1.5 דולר לגביע הקטן.

 

MUUNA מיועד לשוק האמריקאי הכללי, וישווק במקביל להמשך הפעילות של תנובה בשוק הכשר. המוצרים יושקו כאמור בהדרגתיות באזור הצפון מזרחי של ארה"ב בתחילה ולאחר מכן באזורים נוספים.

 

קוטג' MUUNA של תנובה שישווק בארה"ב. 1.5 דולר לגביע קטן קוטג' MUUNA של תנובה שישווק בארה"ב. 1.5 דולר לגביע קטן

 

את הפעילות בשוק האמריקאי מוביל גיא פרופר, סמנכ"ל פיתוח עיסקי ומנהל החטיבה הבינלאומית של תנובה, בסיוע וליווי של גורמים מקצועיים בקבוצה ויועצים אמריקאים, שהיו מעורבים בכל שלב בהתאמתו של המוצר לטעם המקומי.

 

את פעילות MUUNA בארה"ב מוביל ג'רארד מאייר, שכיהן כמנכ"ל סודה-סטרים ארה"ב עד לשנת 2013, ומילא בין היתר תפקידים שיווקיים בענקית המזון הבינלאומית קראפט.

 

קוטג' MUNNA פותח כמוצר שדומה מאוד לקוטג' הישראלי, אך הותאם לצרכנים האמריקאים בהוספת פירות, בגודל האריזה והארכת חיי המדף של המוצר ל-50 ימים, באמצעות הוספת חומרים משמרים.

 

אייל מליס מנכ"ל תנובה מסר: "אחד ממנועי הצמיחה של תנובה בשנים הבאות הוא פיתוח פעילות בחו"ל, לצד הפעילות בישראל. המותג MUUNA בארה"ב, המבוסס על היתרון העצום והידע הייחודי של תנובה בייצור קוטג', מהווה נדבך חשוב ביציאה של החברה לשווקים בינלאומיים חדשים".

 

אייל מליס, מנכ"ל תנובה אייל מליס, מנכ"ל תנובה צילום: עטא עוויסאת

 

גיא פרופר, סמנכ"ל פיתוח עיסקי ומנהל החטיבה הבינלאומית של תנובה: "אנו מאמינים שבפיתוח הפעילות בחו"ל עלינו להתבסס על יתרונות יחסיים, והקוטג' של תנובה בהחלט מהווה יתרון שכזה. לאורך השנים תנובה פיתחה יכולות ייחודיים בקוטג', ולמעשה כבר היום היא אחת מיצרני הקוטג' הגדולים בעולם".

 

עוד הוסיף פרופר: "בשנתיים האחרונות ביצענו מחקרי שוק מקיפים מול הצרכן האמריקאי, זיהינו העדפה לקוטג' שלנו וביצענו התאמות לדרישות השוק האמריקאי. אנחנו מודעים לאתגרים שהשוק האמריקאי מציב בפנינו ומתכננים לפתח את הפעילות באופן הדרגתי, באמצעות צוות אמריקאי מנוסה ובסיוע מחלבה מקומית ושותפים מקצועיים נוספים, מהמובילים בתחומם בארה"ב".

 

קטגורית הקוטג' בשוק האמריקאי עומדת על כ-1.2 מיליארד דולר בשנה. אחוז החדירה של הקוטג' עומד על כמחצית מבתי האב. שחקני הקוטג' בשוק האמריקאי : כשליש מהקטגוריה היא במוצגים ארציים , שליש במותגים מקומיים ושליש מותגים פרטיים (PL). השחקן הגדול ביותר בקטגוריה הוא קראפט (KRAFT).

בטל שלח
    לכל התגובות
    x