מדברים שיווק
אקדמיית המחר
בעולם שבו כל מעסיק מחפש כמה שיותר מידע תואר אקדמי חייב להגיע עם בולטות דיגיטלית
לאתר הכנס מדברים שיווק לחצו כאן
כאשר מתמקדים בקהל הסטודנטים, חשוב לזכור כי מדובר בילידי שנות התשעים, השייכים לדור ה־Y שהופך בהדרגה לכוח כלכלי משמעותי. השאלה המרכזית שעל פיה בני דור ה־Y בוחנים את העולם היא "מה יוצא לי מזה?", או במילים אחרות: "כיצד דווקא המוצר הזה יקדם אותי ויגרום לי לבלוט על פני אחרים?" ולכן, הבחירה במוסד אקדמי נקבעת על פי הפרמטרים הללו.
כיצד ייצרו הסטודנטים נוכחות דיגיטלית משמעותית בעולם שבו בשנייה אחת נצפים 1.3 מיליון סרטונים ביוטיוב? איך שולטים במידע בעידן שבו כמעט כל מעסיק פוטנציאלי מחפש על המועמד היושב מולו מידע בגוגל וברשתות החברתיות, עוד לפני הגעתו לראיון?
החיבור בין קהל הלקוחות, שאיפותיו והסביבה הדיגיטלית והחברתית שבה הוא חי, והרצון להעניק לסטודנטים כלים להצלחה בקריירה עוד במהלך התואר, מחייב יצירת מהלכים חדשים בתחום התוכן.
היום ברור למי שעוסקים בתחום כי אחד הכלים המשמעותיים שאפשר לתת לסטודנטים הוא בולטות דיגיטלית. בולטות כזו ניתן לייצר על ידי הענקת כלים לסטודנטים שיסייעו להם לבנות את עצמם כמותג במדיה הדיגיטלית במסגרת לימודיהם, ויצירת שיתופי פעולה עם מעסיקים וכלי תקשורת מובילים שמסייעים להעצים את הסטודנטים ואת עשייתם. כך, ניתן לייצר חשיפה תקשורתית לסטודנטים שבמסגרת הלימודים יצרו מיזם מעניין, פיתחו אפליקציה חדשנית, עיצבו קונספט או קמפיין מבטיח או אחראים לעשייה משפטית־חברתית. בדרך זו עשייתם הופכת להיות מוכרת הן בקרב חבריהם ללימודים והן ברחבי הרשת. פעילות זו מייצרת עבור הסטודנטים מעין "DIGITAL CV" שמשמשים אותם בבואם לחפש עבודה.
בנוסף, שיתופי פעולה עם מדיה ומעסיקים בולטים במשק מספקים ערך מוסף רב לסטודנטים. לצד הניסיון הנצבר, שיתופי הפעולה יכולים לסייע להם לייצר לעצמם נוכחות דיגיטלית ולקדם את עצמם ברשתות החברתיות. תוכן בדיגיטל הפך להרבה יותר מבאזז וורד, ומוסדות האקדמיה רואים בו אסטרטגיה.