"הצרכן לא צריך לרוץ אחרי הפרסומות בטלויזיה. גם הוא משפיע על המחיר"
רמי לוי, הבעלים של רשת שיווק השקמה, ביקר את חוק המזון - ואמר כי לא ישפר את מצבם של הצרכנים ולא יביא להורדת מחירים
- חוק המזון: שופרסל ומגה יזדקקו לאישור הממונה לפתיחת סניפים
- גלגל ההצלה של הספקים הגדולים בחוק המזון: מוצרים חדשים
- יו"ר אסם נגד חוק המזון: "קושרים את ידיהם של המפעלים הגדולים"
רמי לוי התייחס לפערי המחירים בין ישראל לעולם "יש כוח עצום לצרכן וגם הוא משפיע על המחיר לפי היצע וביקוש. אם חטיף מסויים נמכר פי 2 יותר יקר בארץ, אז היצרן מנצל את זה שהצרכן רוצה רק את החטיף. אותה במבה יש לה בארץ ביקוש ובחו"ל אין. לכן בחו"ל מוכרים בזול. בגלל שהצרכן מייצר ביקוש ולא קונה את המוצר של היצרן הקטן אז הוא משלם יקר. אצלנו ברשת מעדיפים יצרנים קטנים ובינוניים. גם הצרכן קונה יותר זול וגם אני מרוויח יותר".
ביחס לחוק המזון לוי לא חוסך ביקורת "הוא יעשה את הפעולה ההפוכה. הוא לא ישפר את מצבו של הצרכן ולא יביא להורדת מחירים. דווקא במגזר החרדי קונים עם יצרנים קטנים שלא מפרסמים בטלויזיה. הצרכן לא צריך לרוץ אחרי פרסומות" אמר לוי.
"יש לי ברשת 1,100 עובדים שמשתכרים שכר מינימום ואני חושב שצריך להעלות את שכר המינימום. אני לא יכול לעשות את זה לבד כי אני עובד בתחום מסויים עם שכר מקובל. אבל אם שכר מינימום יעלה אני אשמח. גם ללקוחות שלי יהיה יותר כסף לקנות אצלי בסופר".