$
פרסום ושיווק

קסטרו: זינוק של כ-100% ברווח הנקי ברבעון השלישי לכ-12 מיליון שקל

המכירות גדלו בכ-18% והסתכמו ברבעון ב-226 מיליון שקל. הגידול בהכנסות למרות 'צוק איתן' נובע מפתיחת חנויות חדשות והרחבה ושיפוץ של חנויות קיימות לשם הכנסת קולקציית הילדים

אורנה יפת 13:3626.11.14

חברת האופנה קסטרו סיימה את הרבעון השלישי של השנה עם גידול של 97% ברווח הנקי ל-11.9 מיליון שקל וגידול של כ-18% במכירות ב-226 מיליון שקל. זאת על אף השפעות מבצע צוק איתן שפגעו במכירות החברה.

 

 

כמו כל חברות האופנה, גם קסטרו סבלה מירידה במכירות בחודשים יולי ואוגוסט בשל מבצע צוק איתן שהשפיעה על תוצאות הרבעון השלישי, אך פתיחת חנויות חדשות, הרחבה ושיפוץ של חנויות קיימות לשם הכנסת קולקציית הילדים שהושקה לפני כשנה ועלייה במכירות בתקופת החגים, מייד לאחר צוק איתן, הביאו לגידול בהכנסות.

 

פתיחת מתחם בגדי ילדים של קסטרו במהלך 'צוק איתן' פתיחת מתחם בגדי ילדים של קסטרו במהלך 'צוק איתן' צילום: עמית שעל

 

הרווח התפעולי של החברה הסתכם ב-14.7 מיליון שקל והיווה 6.5% מהמכירות, לעומת 7 מיליון שקל שהיוו 3.6% מהמכירות ברבעון שלישי שנה שעברה. הרווח הגולמי ברבעון עלה ב- 17% והסתכם ב-131.7 מיליון שקל, לעומת 112 מיליון שקל ברבעון מקביל שנה שעברה. שיעור הרווח הגולמי ברבעון קטן ב-0.11% בלבד משיעור של 58.33% מהמכירות ברבעון מקביל ל-58.22% מהמכירות ברבעון הנוכחי, וזאת כתוצאה מגידול בשיעורי ההנחות שנאלצה החברה להעניק ללקוחות הן בשל התחרות בענף האופנה והן על מנת להיפטר ממלאי של פריטים שנאגר בחנויות בתקופת צוק איתן.

 

גבי רוטר, מנכ"ל משותף קסטרו: "קסטרו מציגה צמיחה דו ספרתית ברבעון ובתשעת החודשים הראשונים של 2014. תוצאות הרבעון הושפעו בעיקר מפתיחת חנויות חדשות ומהגדלת שטחי המסחר בחנויות הקיימות ביחס לתקופה המקבילה אשתקד וכן מגידול במכירות בראשית תקופת החגים".

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x