$
פרסום ושיווק

קמפיין עולמי: תרופת הפלא

רק תובנה אחת יוצאת מהמודעה ונכנסת ישר לבטן: הורים טובים לא נותנים לילדים שלהם לסבול. עכשיו נראה אתכם לא עומדים בסטנדרט

עודד קרמר 09:5427.09.12

הכלל הראשון של מועדון קרב: לא מדברים על מועדון קרב. הכלל הראשון של פרסום מוצרים לילדים: לא מדברים לילדים. לא כי זה לא מוסרי, אלא כי הרבה יותר קל לדבר לאמא.

 

המודעה הזו משחקת בדיוק על הנקודה הכי רגישה של כל הורה: אין הורה שראה את הילד שלו מקבל זריקה ולא נחמץ לו הלב. אין הורה שלא החזיק את הילד ההיסטרי שניסה להתחבא מאחוריו כדי לברוח מהמחט ולא אמר לעצמו: "הייתי משלם כל סכום כדי שהוא יקבל את הזריקה בלי לסבול".

 

לקוח: פלייסטיישן, משרד: סוכנות TBWA מדריד, מדינה: ספרד לקוח: פלייסטיישן, משרד: סוכנות TBWA מדריד, מדינה: ספרד

 

אין במודעה הזו מפרט טכני. אין מחיר. אין שום משפט הארד סייל לפנים. למעשה, לא מדברים בכלל על המוצר. יש פה רק תובנה אחת שיוצאת מהמודעה ונכנסת ישר לבטן: הורים טובים לא נותנים לילדים שלהם לסבול. הורים טובים קונים לילדים שלהם את תרופת הפלא. עכשיו נראה אתכם לא עומדים בסטנדרט.

 

הכותב הוא סמנכ"ל קריאייטיב במקאן אריקסון

בטל שלח
    לכל התגובות
    x