$
פרסום ושיווק

רבוע כחול תפתח שמונה מתחמים של מגה הום וד"ר בייבי בסניפי הרשת

מנכ"ל רבוע כחול זאב וורמברנד: מתחמים אלה צפויים לייצר מכירות נוספות של 110 מיליון שקל עוד ב־2012. החברה מעריכה את עלות ההקמה של כל מתחם בכ־1.5 מיליון שקל

גיל קליאן 09:3302.02.12

אלון רבוע כחול יוצאת במהלך של שדרוג מתחמי הנון־פוד באמצעות החדרת מוצרים לבית ומוצרי תינוקות לסניפי הרשת. המהלך יבוצע באמצעות פריסת מתחמים של מותג המוצרים לבית מגה הום, שיתחרה ברשתות העשה זאת בעצמך, ושל מוצרי התינוקות של החברה־הבת ד"ר בייבי. המתחמים ייפרסו בעיקר בסניפים

גדולים של מגה בול, ולדברי מנכ"ל רבוע כחול זאב וורמברנד, מתחמים אלה צפויים לייצר מכירות נוספות של 110 מיליון שקל עוד ב־2012.

 

החברה הודיעה כי במהלך 2012 היא תפתח שמונה מתחמים של ד"ר בייבי ושל מותג מגה הום, המשלב בעיקר מוצרי בית של החברות־הבנות ורדינון ונעמן, וכן מוצרי חשמל של ברימאג. החברה מעריכה את עלות ההקמה של כל מתחם בכ־1.5 מיליון שקל.

 

עד כה פתחה החברה שלושה מתחמים מסוג זה, והיא מתכוונת לפתוח 12 מתחמים נוספים ב־2013. חלקם של מותגי ד"ר בייבי במתחמים החדשים צפוי להיות 150–200 מ"ר.

 

מתחם הנון־פוד בסניף מגה בול בחולון נפרס על שטח של 900 מ"ר, והרשת צופה כי הוא יגדיל את פדיון הסניף ב־20%. הסניף בחולון הוא אחד הגדולים ברשת, ושטחו הכולל משתרע על פני 6,900 מ"ר.

 

זה זמן רב שבשוק הקמעונאות מצפים שקבוצת רבוע כחול תצא במהלך שייצר סינרגיה עמוקה יותר בין החברות־הבנות בקבוצה. עד כה ייצרה פעילות הנון־פוד של הקבוצה הפסד תפעולי, ובשוק הביעו ביקורת על כך שרבוע כחול אינה ממצה את יתרונות הפעילות המונחים לפתחה של קבוצת קמעונאות גדולה.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x