ניחוח פורטוגזי: ענני תקשורת מכרה את "דואט" לברזיל
במרכז הסדרה שעוסקת באוכל נפגשת השפית רימה אולוורה עם שפים ממדינות שונות וכך מקבל הצופה טעימה מהמטבח המקומי לצד התרבות המקומית
ענקית המדיה הברזילאית "גלובוסאט" (Globosat) רכשה מחברת הערוצים "ענני תקשורת" את הפקת המקור הישראלית "דואט" (Duet) אשר צולמה ברחבי העולם בשפה האנגלית. העסקה שהיקפה מוערך בעשרות אלפי דולרים נחתמה לשנתיים והיא תכנס לתוקף החל מהחודש.
הסדרה DUET ("דואט") הינה סדרת
לגלובוסאט אשר נוסדה בברזיל ב-1991 35 ערוצים ומעל 25.7 מיליון צופים ב-7.8 מיליון בתי אב.
סיגל שלדג מנהלת הפעילות הבינלאומית של ענני תקשורת מסרה: "העובדה כי שלושה פרקים מהסדרה צולמו בישראל, יביאו לכך שהצופה הברזיליאי יוכל להריח את ניחוחות המטבח הישראלי, דבר אשר יביא לשיווק ישראל כמקום המתמקד בגסטרונומיה ייחודית".