החוגלה שטמנה את ראשה בחול
לחוגלה יש אינספור דרכים שבהן החברה יכלה להיאבק במגה אבל בחברה לא עשו, או לא הצליחו לעשות, דבר בעניין
מאז פתיחת מלחמת החיתולים של רבוע כחול נגד חוגלה קימברלי, הפכה החוגלה - הידועה כספק מרכזי וחזק לרשתות השיווק - ליען שמעדיפה לטמון את ראשה בחול ולחכות שהכל יעבור.
יש אינספור דרכים שבהן החברה יכלה להיאבק במגה: היא יכלה להפסיק את אספקת חיתולי האגיס לרשת; היא יכלה
בנוסף, מותג הפרימיום האגיס מידרדר בימים האחרונים למלחמת מחירים אגרסיבית. למעט מודעות המזהירות את הציבור מחיתולי האגיס הטורקיים, בימים הראשונים לקרב, חוגלה לא עשתה דבר כדי לתמוך שיווקית במותג שלה, והיא מפקירה אותו לחסדי הקמעונאים. מצד שני, לצרכנים זה עולה הרבה פחות. גם זה משהו.