סופר־פארם הגיעה ל־270 אלף חברי מועדון בפולין
כיום מפעילה הרשת 26 סניפים בפולין ובכוונתה לפתוח 12 נוספים עד סוף 2011
סופר־פארם הגיעה ליותר מ־270 אלף חברי מועדון לייף־סטייל בפולין, אחרי השקת מועדון הלקוחות במדינה באוגוסט האחרון. כך נודע ל"כלכליסט". לדברי שלומי גינדי, סמנכ"ל החטיבה הבינלאומית בסופר־פארם, "היעד היה 300 אלף חברים עד סוף 2011, ואין ספק שנגיע אליו הרבה קודם".
סופר־פארם
במקביל, סופר־פארם תהיה החברה הראשונה בפולין שתציע לחברי מועדון הלקוחות שלה קופונים מפולחים אישית, המותאמים להרגלי הצריכה שלהם. הרשת חתמה באחרונה על הסכם עם חברת התוכנה סגרמטה, ותחל מחודש הבא לשלוח ללקוחות המועדון את הקופונים לביתם. "מדובר בחדשנות גדולה עבור הפולנים", אומר גינדי. "בעוד שמועדוני לקוחות פעילים שם בכל הרשתות, נושא הקופונים המפולחים עדיין לא הגיע לשם".
מנגנון צבירת הנקודות מאפשר לצבור נקודה עבור כל קנייה בשווי 5 זלוטי, ומוצרים מסוימים מזכים את החברים בפי 10 נקודות.
חברי המועדון יכולים לרכוש מוצרים שונים בנקודות בהתאם למתפרסם על ידי החברה, וההרשמה למועדון נעשית באתר האינטרנט של החברה. לשם הפעלת המועדון שכרה סופר־פארם פולין שירות של קול סנטר.