בצל מסקנות ששינסקי: נובל אנרג'י מעלה קמפיין תדמיתי ראשון בישראל
במסגרת התשדירים יוצגו מספר סיטואציות מההוויה הישראלית, כאשר בכל אחד מהם יופיע אלמנט אנרגטי המופעל באמצעות חשמל. עלות הקמפיין נאמדת בכמה מיליוני שקלים
הגז יגיע בעוד כמה שנים, נפט עדיין מחפשים, אבל תדמית חייבים לייצר – חברת נובל אנרגי', השותפה האמריקאית הבכירה בקידוחי הגז מול חופי ישראל, תעלה היום (ד') בערב קמפיין תדמיתי ראשון בישראל.
החברה פועלת בישראל כבר למעלה מעשור, והיא משמשת כקבלנית קידוחי הגז בכל המאגרים
במסגרת תשדירי הטלוויזיה יוצגו מספר סיטואציות מההוויה הישראלית, כאשר בכל אחד מהם יופיע אלמנט אנרגטי המופעל באמצעות חשמל כמו נורות בבית הקפה, מכונות מפעל האריזה וכו'. האלמנטים ייצרו את המילה ONE ולאחריו לוגו החברה.
בנובל אנרג'י מסבירים שהמסר שיועבר לצופים הוא תזכורת לפעילותה של החברה בתחום איתור ואספקת גז והנפט, אנרגיה שמוזרמת לתחנות הכוח של חברת החשמל באמצעותה היא מגיעה לכל אזרחי המדינה. יצוין שעל פי נתוני משרד התשתיות בשנת 2010 צרכה ישראל 5.2 BCM (מיליארד מ"ק) של גז טבעי, כאשר 60% ממנו הגיע מהספק הישראלי הוא ים תטיס.
"הקמפיין מציג לקהל הישראלי את נובל אנרג'י ותחומי פעילותה בישראל, תוך מתן דגש מיוחד לעובדה, כי מדובר בחברה הבינלאומית היחידה הפועלת כיום בישראל בתחום איתור ואספקת גז ונפט לחברות אנרגיה", אומר ביני זומר, מנהל רגולציה וקשרי חוץ בנובל אנרג'י. לדבריו, נובל אנרג'י משקיעה בארץ כבר 12 שנה ומפיקה גז טבעי המשמש ליצירת כ-20% מתצרוכת החשמל של תושבי המדינה. "בכוונת נובל אנרג'י להמשיך לפעול בישראל עוד שנים רבות ולכן אנו רואים חשיבות אסטרטגית בחיזוק והעמקת ההכרות של אזרחי המדינה עם החברה ופועלה", הוא מסכם.