ניו־פארם פנתה לספקיה בדרישה להנחות רטרואקטיביות
ברשת הפארמה תולים את הבקשה באינטרס של הספקים עצמם לקדם את מוצריהם על המדף
ניו־פארם מצאה דרך מקורית למימון ההנחות שהיא נותנת ללקוחותיה: בתחילת אוגוסט פנתה החברה במכתב רשמי לכל ספקיה, בבקשה להנחות רטרואקטיביות על מלאי מוצרים שכבר נמצא בחזקתה. כך נודע ל"כלכליסט".
במכתב, שעורר זעם רב בקרב הספקים, נכתב כי "החל מחודש אוגוסט יבוצע קיזוז
הספקים רואים בטענה זו היתממות, שכן לטענתם ניו־פארם מעוניינת להוזיל את מחירי המוצרים לצרכנים לא פחות מהספקים, על מנת למשוך קונים. "ניו־פארם כל הזמן יוצאת במבצעים על דעת עצמה", טוען בכיר באחת החברות המספקות מוצרים לניו־פארם. "רשתות הפארמים מוכרות אפילו מוצרים מסוימים במחירי הפסד רק כדי למשוך לקוחות. אנחנו לא אוהבים את ההורדה במחיר כי זה שוחק את המותג שלנו, אבל אין לנו מה לעשות בנושא". בניו־פארם סירבו להגיב.