$
פרסום ושיווק

קופי בין במו"מ להכניס את משפחת אבולעפיה כשותפה

רשת אבולעפיה עשויה להחליף את לחם ארז ואת מוצרי המאפה של חברת בונז'ור של אסם שסיפקו עד כה לקופי בין את מוצרי המאפה

מאיה זיסר 12:0206.04.10
רשת קופי בין, הפועלת בארץ בזיכיון של אנשי העסקים דני ורנר ודני הרשקוביץ, מנהלת משא ומתן לשיתוף פעולה עם משפחת אבולעפיה. מטרת השותפות היא להרחיב את המוצרים שקיימים כיום ברשת קופי בין באמצעות קו מוצרי המאפה של אבולעפיה, כאשר כחלק מהעסקה תקבל אבולעפיה חלק מהזיכיון ברשת.

 

אם המשא ומתן יעלה יפה, אבולעפיה יחליף את רשת בתי הקפה לחם ארז ואת מוצרי המאפה של חברת בונז'ור של אסם שסיפקו עד כה לקופי בין את מוצרי המאפה. כעת המשא ומתן נמצא בשלב מתקדם, ואם ייחתם בסופו של דבר הסכם, משפחת אבולעפיה תרכוש 50% מזיכיון הרשת וכתוצאה מכך דני ורנר יחזיק רק ב-25% מהמניות ואבולעפיה יהיו בעלי המניות העקריים. כעת העסקה מחכה לאישור הבנקים.

 

מותגי זהב שבבעלות דני ורנר מחזיקה בין היתר בבעלות על הרשתות קופי בין, ג'וסלנד, סבארו וסאם סאם. ורנר רכש לפני כשנה וחצי את הזיכיון לקופי בין מידי איש העסקים גיורא נפתלי תמורת 5 מיליון דולר. הרשת הובאה לארץ לפני כ-10 שנים במשותף על ידי הפרסומאי דוד טמיר ז"ל ואנשי העסקים עודד קוריצ'ינר, יורם חישין, ברוך איבצ'ר וגיורא נפתלי, המחזיק גם בשליטה ברשת לחם ארז.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x