שימו לב, אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר. קראו עוד הבנתי
פרסום ושיווק

פרי ניב תתחיל לשווק ברשתות

חברת המיצים המשפחתית מקימה עוד מפעל בהשקעה של 18 מיליון שקל ותתחיל לשווק בקו־אופ ישראל, בריבוע כחול ובטיב טעם

מיכל תוסייה כהן 09:2728.01.10

פרי ניב, חברת מיצים טבעיים, נכנסת לראשונה לשיווק ברשתות הגדולות ותתחרה בשני המותגים המובילים בתחום, פריגת ופרימור. פרי ניב חתמה על הסכם עם רשתות קו־אופ ישראל, ריבוע כחול וטיב טעם, שלפיו מוצרי החברה ישווקו לרשתות ויעלו על המדפים. המהלך ילווה בהקמת עוד מפעל של החברה,

שבו יושקעו 18 מיליון שקל.

 

שוק המיצים הטבעיים המצוננים מגלגל מדי שנה 100–130 מיליון שקל. לפי נתוני נילסן, מובילה פרימור את התחום בנתח שוק של כ־53%, ופריגת שנייה לה עם 41% מהשוק. הרחק מהמובילות נמצאת פרי ניב, המחזיקה נכון להיום ב־6% מהשוק. בפרי ניב מצפים שבעקבות הכניסה לרשתות הגדולות יגדל היקף המכירות של החברה ב־2010 בכ־20%.

 

מפעל פרי ניב הוקם ב־1994 כעסק משפחתי, על ידי אורלי ואשר יניב ממושב דבורה שבחבל תענך. במפעל מועסקים כיום 25 עובדים, והוא משווק בין השאר מיצים למערב אירופה. במפעל החדש שתקים החברה ייוצרו כ־100 סוגי מיץ. כושר הייצור של המפעל צפוי לעמוד על כ־100 אלף ליטר מיץ ביום.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x