$
מדיה

מזרימים כסף לערוץ 24: 25 מיליון שקל יושקעו בערוץ המתחדש

מנכ"ל הערוץ: "אנחנו רואים את עצמנו כערוץ ברודקאסט לכל דבר. ערוץ 24 הכפיל את החשיפה שלו ל-2.2 מיליון צופים בחודש"

מיכל תוסייה כהן 13:3214.10.09

7 תוכניות מקור חדשות ו-9 מיליון שקל הושקעו בלוח התוכניות של ערוץ 24, כך מסר היום אורי סלעי, העורך הראשי של הערוץ, במהלך השקת הלוח החדש. סך ההשקעה בשנה הקרובה תעמוד על כ-25 מיליון שקל.

 

מנכ"ל ערוץ 24, צביקה ליבליך, הודיע, כי "הערוץ לא רואה את עצמו כערוץ נישה, אלא
כערוץ 'ברודקאסט' לכל דבר. הערוץ גם הכפיל את החשיפה שלו ל-2.2 מיליון צופים בחודש".

 

סלעי אמר ל"כלכליסט", כי "9 מיליון שקל שהושקעו בערוץ הם רק בלוח החדש, בהמשך השנה נשקיע בהפקות וקניית תוכן לערוץ עוד 16 מיליון שקל. אנחנו ביססנו את הלוח החדש על 7 תוכניות מקור. הרבה 'דוקו' והרבה צילומי חוץ. המטרה שלנו זה להפיח רוח חדשה בערוץ שאני מאוד מאמין בו".

 

ערוץ המוזיקה הוא בבעלות משותפת של אולפני מימד (51%) וקשת (49%) ונמצא תחת פיקוח הדוק של מועצת הכבלים והלווין. כבר במרץ 2009, יו"ר המועצה, ניצן חן, הורה לאגף הפיקוח של המועצה לעקוב מדי יום אחר שידורי ערוץ 24. זאת כדי לוודא שהערוץ לא מאבד את הגדרתו המקורית כערוץ מוזיקה ישראלית והופך לפלטפורמה של קשת, לשווק ולקידום תוכניותיה.

 

בתוך כך, מועצת הכבלים והלווין דורשת מליבליך, שעדיין אוחז בתפקיד סמנכ"ל שיווק ומכירות בקשת, לוותר על אחד התפקידים. מהערוץ נמסר כי הם מודעים לבקשה ומתנהלים ישירות מול המועצה. עם זאת לטענת יו"ר המועצה, ניצן חן "אין על מה לדון. המועצה כבר הגיעה להחלטה".

 

 

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x