$
פרסום ושיווק

יהושע/TBWA מרחיב את אחזקותיו: רוכש 100% ממניות TBWA Digital

המשרד, שהחזיק ב-51% ממניות TBWA Digital מתכוון לרכוש גם את חלקם של גיא וירון מור ולהפוך לבעלים היחיד של החברה

מיכל תוסייה כהן 14:0130.09.09
משרד הפרסום יהושע/TBWA מרחיב את סל אחזקותיו: הודיע על כוונתו לרכוש 100% ממניות חברת TBWA Digital.

 

המשרד, שהחזיק ב-51% ממניות TBWA Digital, מתכוון לרכוש גם את חלקם של גיא מור וירון מור שהחזיקו ב- 49% ממניות החברה. מהלך שעם תום הרכישה יהפוך אותו לבעלים היחיד

של החברה.

 

במסגרת מתווה העסקה - האחזקות של TBWA Digital בחברה הבת BUZZILLA (חברת ניטור, מחקר ושיווק במדיה חברתית) יועברו לגיא מור וירון מור.

 

בכך השלים יהושע/TBWA מהלך עסקי שהחל בינואר 2006. השנה בה קנה 51% ממניות חברת TBWA Digital והפך אותה לזרוע הדיגיטאלית של משרד הפרסום.

 

TBWA Digitalהיא חברה לשיווק ופרסום דיגיטאלי, שהוקמה ב-1997 על ידי אנשי הפרסום והשיווק גיא וירון מור. החברה מונה 4 יחידות עסקיות הפועלות בסינרגיה וכוללות: פרסום באינטרנט, פיתוח אתרי אינטרנט שידור ותחזוקה, שיווק במנועי חיפוש (SEM&SEO), שיווק באמצעות תוכן גולשים, פרסום בסלולאר ופיתוח טכנולוגיות אינטראקטיביות.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x