$
פרסום ושיווק

קמפיין עולמי: שכפ"צ לירקות

כדי להדגיש את התועלת של שקית זיפלוק, העלתה החברה קמפיין שמציג אותה כשכבת הגנה על המזון

חגי לוי 11:4109.08.09

אחת ההמצאות הגדולות בארצות הברית, שלא כל כך הצליחה בארץ היא שקית זיפלוק - שקית פלסטיק רב־שימושית שלה סוגר פלסטיק שמאפשר לאטום את המזון שבתוכה באופן הרמטי. החיסרון העיקרי של המותג הוא המחיר, בצד איום מתחליפים גנריים בדמות שקית ניילון שגורה מהסופר.

 

כדי להדגיש את התועלת המוצרית של זיפלוק, העלתה החברה קמפיין שמציג אותה כשכבת הגנה על המזון. המסר לא נבנה סביב הפונקציונליות של המוצר - נוחות שימוש והארכת חיי המדף של המזון במקרר - אלא על ההגנה הפיזית שהשקית נותנת למזון שבתוכה, בכך שהיא אוטמת אותו לחלוטין מפני האוויר החיצון במקרר או בילקוט של הילד בבית הספר. בעידן מהפכת הבריאות, שבו המודעות למה שאנחנו מכניסים לפה מעולם לא היתה גבוהה יותר, גם זה משהו.

 

 

המותג: Ziploc משרד הפרסום: Giovanni+DraftFCB המדינה: ברזיל

בטל שלח
    לכל התגובות
    x