אירוקה חוזרת לעבוד עם זרמון גולדמן
לאחר חצי שנה של עבודה עם משרד הפרסום באומן בר ריבנאי חוזרת רשת המשקפיים לעבוד עם זרמון גולדמן
לאחר חצי שנה של עבודה עם משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, חוזרת רשת אירוקה לעבוד עם זרמון גולדמן. זרמון טיפל בתקציב הפרסום של רשת המשקפיים במשך 7 שנים. עם זאת, החברה החליטה לצאת למכרז בסוף שנת 2008, בו התמודדו מספר משרדי פרסום גדולים ובסופו של דבר באומן זכה בתקציב.
עתה
במסגרת העבודה עם באומן, יצאה הרשת בקמפיין שילוט חוצות ועיתונות, שקידם את האסטרטגיה החדשה של הרשת ואת שיטת התמחור החדשה: מחיר אחיד לאורך כל השנה שיהיה דומה למחיר סוף עונה.
באירוקה אישרו את העברת התקציב חזרה לזרמון-גולדמן.