$
פרסום ושיווק

הרשות השנייה פותחת בהליך הפרה נגד ערוץ 10

זאת בעקבות חשיפת יתר לכאורה שקיבלה חברת עמינח בהישרדות. לפני שבוע נפתח הליך דומה בעקבות שילובו של המותג קליק בפרק ששודר לפני שבועיים

מיטל זדה 16:1005.02.09

העונה השנייה של הישרדות ממשיכה לחרוג מכללי התוכן השיווקי. ל"כלכליסט" נודע כי הרשות השנייה החליטה לפתוח בהליך הפרה לכאורה מול ערוץ 10 בעקבות התוכנית ששודרה אמש (ד'). זאת בעקבות חשיפת יתר לחברת המזרונים עמינח, שהעניקה מזרון זוגי לזוכי המשימה. ברשות סבורים כי החשיפה שניתנה

לחברה לא עמדה בכללי הרשות ולכן החליטה לפתוח בנוהל הפרה.

 

בסופו של ההליך יוחלט אם יש מקום לקנוס את ערוץ 10 בזמן פרסום בגין ההפרה. ברשות אישרו את פתיחת הליך ההפרה מול הערוץ. לפני שבוע נפתח הליך דומה בעקבות שילובו של המותג קליק בפרק קודם של התוכנית, התהליך נמצא בעיצומו וטרם הוחלט לגבי תוצאותיו.

 

מערוץ 10 נמסר בתגובה: "איננו מגיבים על העניינים ביננו לבין הרשות השנייה".

 

כזכור, בעונה הקודמת של התוכנית קנסה הרשות השנייה את הערוץ ב-3 דקות פרסום, זאת בגין תוכן שיווקי אסור לחברת פרוקטר אנד גמבל.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x