לאומי למשכנתאות יקצץ 10% מתקציב הפרסום
תקציב הפרסום השנתי של הבנק מוערך ב־11.5 מיליון שקל. לא ברור אם גדי סוקניק ימשיך להיות הפרזנטור של הבנק
מגמת הקיצוצים בתקציבי הפרסום על רקע המשבר הכלכלי נמשכת. ל"כלכליסט" נודע כי בנק לאומי למשכנתאות עתיד לקצץ כ־10% מתקציב הפרסום שלו. בפועל עתיד התקציב להיחתך בכמיליון עד מיליון וחצי שקל, מתוך תקציב שנתי המוערך ב־11.5 מיליון שקל בשנה.
אמנם תקציב הפרסום של הבנק,
סוקניק כיכב בכמה סרטוני פרסום של הבנק לצד דמותו של צב, שאותו דיבב בועז שרעבי. לפני כמה חודשים, עם החלטתו של סוקניק להנחות גם את תוכנית הטלוויזיה "הפוליגרף", נשמעו הערכות שלפיהן בבנק לא מעוניינים שמוביל מסעות הפרסום שלהם יהיה מנחה של תוכנית שקיבלה הדים שליליים. בבנק דחו את הספקולציות באותה תקופה, אך במקביל כבר כמה חודשים הבנק לא יצא בקמפיין טלוויזיוני שבו כיכב סוקניק.
לשאלה אם ההתקשרות עם סוקניק תימשך השיבו בבנק: "כרגע הפרזנטור שאיתו יש ללאומי למשכנתאות הסכם הוא גדי סוקניק. מכיוון שלא מתוכנן כרגע שום קמפיין, השאלה אינה רלבנטית".
בנוגע לקיצוץ בתקציב השיבו בבנק: "התקציב לשנת 2009 יופחת בכ־1-1.5 מיליון שקל.