החל מינואר: בעלי עסקים יחויבו לפרסם את מספר הפריטים שבמבצע
זאת בשל תיקון לחוק הגנת הצרכן. בנוסף לא יוכלו עסקים להמשיך לפרסם מבצע אם הסחורה שהוצעה בו אזלה, כדי למנוע הטעיית צרכנים
ב-1 בינואר ייכנס לתוקף התיקון לחוק הגנת הצרכן המחייב את בעלי העסקים לכלול בפרסומים על מבצעים את מספר הפריטים המינימלי המוצעים לקהל במסגרת המבצע. בעלי עסקים לא יוכלו להמשיך לפרסם מבצע אם הסחורה שהוצעה בו אזלה, כדי למנוע הטעיית צרכנים.
יצחק קמחי, הממונה על הגנת
לדבריו, בתיקון נקבעה חובה של עוסק המודיע או המפרסם מבצעים למיניהם של סחורה או שירותים, לכלול בפרסום את המספר המזערי של הפריטים המוצעים למכירה באותה מכירה מיוחדת, לדוגמא המספר המינימלי של מסכי LCD שבמבצע ואת מספר הפריטים המוצעים במכירה מיוחדת בהנחה המכסימלית, לדוגמא מספר הפריטים שימכרו במבצע "עד 70% הנחה".
בנוסף, מחייב התיקון את בעל העסק להחזיק מלאי סביר של הסחורה הכלולים במכירה המיוחדת, בהתחשב במהות המכירה ובהיקף הפרסומת של החברה למבצע.