מותג דגני הבוקר MONDAY ייצא במסע פרסום שייארך 24 שעות בלבד
המטרה - להשיג בולטות במהלך אותו היום. הקמפיין יעלה בכ-400 תשדירים ברדיו במהלך יום רביעי ועוד כ-50 ספוטים בטלוויזיה, כולל בהשקת פרק הבכורה של הישרדות 2
קמפיין ליום אחד: מותג דגני הבוקר MONDAY יוצא במסע פרסום שיתפרס על פני יום אחד בלבד, במטרה להשיג בולטות במהלך אותו היום. הקמפיין יעלה ביום רביעי בערוצי הטלוויזיה והרדיו בהשקעה מוערכת של כמיליון שקל.
אלון לוי נחום, סמנכ"ל השיווק של המותג, אמר ל"כלכליסט" כי הסיבה
מותג הדגנים צפוי לעלות בכ-400 תשדירים ברדיו במהלך היום ועוד כ-50 ספוטים בטלוויזיה, כולל בהשקת פרק הבכורה של הישרדות 2. לוי נחום הוסיף כי הצפי שלו כתוצאה מהמהלך היא קבלת בולטות למותג, והעלאת המודעות אליו. הקמפיין יציג את הקורנפלקס החדש של החברה ויעלה באמצעות זרמון-גולדמן.