באומן-בר-ריבנאי יטפל בתקציב הפרסום של TNT; יהושע TBWA - בהוניגמן
כך הוחלט לאחר מכרז שפרסמה הרשת. הוניגמן נפרדה מגלר-נסיס, משרד הפרסום שטיפל בתקציב בעשר השנים האחרונות
כפי שפורסם ב"כלכליסט", רשת האופנה החליטה לאחר 10 שנים להפרד ממשרד הפרסום שלה, גלר-נסיס.
על התקציב התמודדו מספר משרדי פרסום גדולים ביניהם אדלר-חומסקי, גיתם BBDO וענבר-מרחב-שקד.
יעקב הוניגמן, מבעלי הקבוצה מסר: "ההחלטה לפצל את התקציב נועדה להעניק לכל מותג את מירב תשומת הלב השיווקית והפרסומית ולבדל אותם בשוק".
עפ"י נתוני יפעת בקרת פרסום, ב-2007 פרסם המותג הוניגמן בהיקף של 2.5 מיליון דולר ואילו TNT בהיקף של 3.7 מיליון דולר במחירי מחירון.