GoLinks תפרסם את המכללה למנהל
במסגרת התקציב תטפל החברה בפעילויות הפרסום והניטור בכל מנועי החיפוש הבולטים בישראל
חברת השיווק באינטרנט Marketing GoLinks תטפל בתקציב השיווק השנתי במנועי החיפוש של המסלול האקדמי המכללה למנהל, בהיקף של 2 מיליון שקל.
במסגרת התקציב תטפל החברה בפעילויות הפרסום והניטור בכל מנועי החיפוש הבולטים בישראל ביניהם: גוגל, וואלה, מרלין, נטקס אינדקס נענע ועוד
מאשה דשקוב מנהלת האונליין של המכללה למנהל: "ההיקפים הגדלים והולכים של פניות שאנו מקבלים ממנועי החיפוש הביאו אותנו למסקנה שעלינו לבחור גוף אחד שינהל את כל פעילות השיווק והמכירות שלנו במנועי החיפוש והאינדקסים".